کارگردان «دکتر استرنج» فیلم ترسناک می‌سازد



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,دکتر استرنج
اسکات دریکسون کارگردان فیلم ابرقهرمانی «دکتر استرنج» برای کمپانی یونیورسال یک فیلم ترسناک می‌سازد. 

 به نقل از ورایتی، سازنده فیلم سینمایی «دکتر استرنج» فیلم سینمایی «تلفن سیاه» در ژانر وحشت را برای کمپانی یونیورسال و شرکت بلوم هاوس می‌سازد.

 

دریکسون برای نوشتن فیلمنامه اقتباسی این اثر با رابرت کارگیل همکاری می‌کند. این زوج هنری پیش از این در فیلم‌های سینمایی «دکتر استرنج» و «شوم» با یکدیگر همکاری کرده اند.

 

قصه «تلفن سیاه» بر اساس رمانی ترسناک نوشته جو هیل است. این کتاب داستان یک کودک ربوده شده را روایت می‌کند که در زیرزمینی که رنگ خون روی دیوار‌های آن دیده می‌شود، زندانی شده است. در این زیر زمین یک تلفن قدیمی وجود دارد که با وجود آنکه متصل نیست، اما در شب با تماس از سوی مردگان زنگ می‌خورد.

 

میسون تامس بازیگر سریال «برای تمام بشریت» و مادلین مک گرا صداپیشه «داستان اسباب بازی ۴» در این فیلم به نقش آفرینی می‌پردازند. دریسکون به همراه کارگیل تهیه کنندگان این اثر خواهند بود.

 

فیلم‌هایی که دریکسون کارگردانی کرده، عبارتند از: 

«جنگیری امیلی رز» (۲۰۰۵)، «شوم» (۲۰۱۲)، «از شرّ شیطان نجاتمان بده» (۲۰۱۴) و فیلم ابرقهرمانی «دکتر استرنج» از دنیای سینمایی مارول که ۶۶۷ میلیون دلار در گیشه جهانی فروخته است. او برای کارگردانی فیلم سینمایی «برمودا» با بازی کریس ایوانز و همینطور دنباله «هزارتو» نیز انتخاب شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------