آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

خداحافظی با قبض‌های کاغذی آب بها در استان اصفهان



اخبار,اخبار اقتصادی

معاون خدمات مشترکان و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: مرحله آزمایشی طرح حذف قبض کاغذی آب‌بها در استان اصفهان از ابتدای تیرماه آغاز می شود.

به گزارش فارس به نقل از شرکت آبفای اصفهان، رضا رضایی اظهار داشت: این طرح با هدف کمک به حفظ محیط زیست، ایجاد بسترهای لازم برای یک شهر هوشمند، دسترسی راحت به خدمات از طریق برقراری ارتباط بین مشترکان و سامانه‌های الکترونیکی، کاهش مراجعه مأموران شرکت و حذف خطاهای انسانی، افزایش سرعت و دقت در ارائه خدمات و صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها به اجرا در می‌آید.

 

معاون خدمات مشترکان و درآمد شرکت آبفای استان اصفهان با اشاره به این که مرحله آزمایشی طرح حذف قبض کاغذی آب‌بها نخستین بار در سه محله شهر اصفهان شامل کوی سپاهان، منازل سازمانی راه‌آهن و کوی پرتو در بختیار دشت برای نزدیک به یک هزار مشترک این شرکت اجرا می‌شود افزود: با اجرای این طرح، به جای قبض کاغذی، پیامکی حاوی اطلاعات مصرف و مبلغ همراه با شناسه قبض و شناسه پرداخت برای مشترکین ارسال می‌شود.

 

وی بیان داشت: مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان می‌توانند پس از دریافت این پیامک از طریق     سامانه‌های پرداخت غیرحضوری و یا تماس با شماره تلفن 1522 و  ثبت کلید شماره 1 نسبت به وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت، اقدام و قبض خود را در هر ساعت از شبانه‌روز پرداخت کنند.

 

رضایی در عین حال اظهار داشت: شهروندان می‌توانند در صورت نیاز به قبض میان دوره و یا حضور نداشتن در ملک و قرائت نشدن کنتور آب توسط مأموران قرائت، از طریق سامانه تلفنی 1522 و انتخاب کلید شماره 5 قبض پیامکی خود را دریافت کنند.

 

معاون خدمات مشترکان و درآمد شرکت آبفای استان اصفهان همچنین از مشترکین این شرکت خواست به منظور اطمینان از ثبت‌نام و درج شماره تلفن همراهشان در برنامه جامع خدمات مشترکین آبفا، با سامانه 1522 تماس گرفته و یا از طریق میز خدمت الکترونیکی پرتال شرکت به نشانی www. Abfaesfahan.ir شماره صحیح تلفن همراه خود را ثبت کنند.

 

وی در پایان تصریح کرد: امکان دریافت قبض الکترونیکی و همچنین پرداخت غیرحضوری در میز خدمت الکترونیکی پرتال شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به نشانی www. Abfaesfahan.ir فراهم شده است و شهروندان می‌توانند با مراجعه به نشانی یادشده ریز محاسبات آب‌بها و صورت‌حساب خود را مشاهده کنند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------