کشاورزان چهارمحال نباید درخصوص زاینده‌رود اظهارنظر کنند



زاینده رود،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزان اصفهان گفت: در ساعت ۱۰ صبح امروز سه‌شنبه _ ۱۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۰_ دریچه‌های سد زاینده‌رود گشوده شده است که تا دو روز آینده به اصفهان و پل‌های تاریخی خواهد رسید.

حسین وحیدا در گفت‌وگو با ایمنا اظهار کرد: در ساعت ۱۰ صبح امروز سه‌شنبه _ دوازدهم بهمن‌ماه ۱۴۰۰_ دریچه‌های سد زاینده‌رود گشوده و آب برای کشت زمستانه کشاورزان شرق اصفهان رهاسازی شد.

 

وی افزود: خروجی سد علاوه بر ۱۲ مترمکعب بر ثانیه برای شرب، باید ۵۰ مترمکعب بر ثانیه دیگر افزایش یابد. این مقدار تا ساعت ۱۲ امشب افزوده خواهد شد.

 

عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزان اصفهان گفت: تا دو روز آینده آب رهاسازی شده به اصفهان و پل‌های تاریخی خواهد رسید. زمین رودخانه تشنه است و بخشی از آن جذب زمین خواهد شد که منجربه طولانی شدن زمان رسیدن آب به اصفهان می‌شود.

 

کشاورزان چهارمحال‌وبختیاری نباید درخصوص سد زاینده‌رود اظهارنظر کنند

وحیدا در رابطه با اظهارنظر عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزان چهارمحال و بختیاری در رابطه با آزادسازی آب زاینده رود گفت: فقط سه درصد از حوضه آبریز زاینده‌رود در استان چهارمحال و بختیاری بوده که هفت درصد از جمعیت این استان را شامل می‌شود و ۹۷ درصد از آن در استان اصفهان قرار گرفته است.

 

وی تاکید کرد: بنابراین کشاورزان چهارمحال و بختیاری نباید درخصوص سد زاینده‌رود اظهار نظر کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------