پیش‌بینی قیمت کاردانو؛ آیا قیمت این ارز دیجیتال در ۵ روز آینده 12 درصد رشد می‌کند؟



پیش‌بینی قیمت کاردانو, قیمت ارز دیجیتالی کاردانو,ارز دیجیتال کاردانو

ارز دیجیتال کاردانو

 

قیمت کاردانو با 12 درصد رشد در یک هفته گذشته و 2 درصد افت در 24 ساعت گذشته حدود 0.43 دلار خرید و فروش می‌شود. این ارز دیجیتال در مقایسه با بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) به‌ترتیب 6 و 1 درصد افزایش یافته است. همچنین، این ارز دیجیتال در ماه گذشته حدود  29 درصد رشد کرده اما در ۱ سال گذشته بیش از 50 درصد کاهش یافته است.

 

قیمت فعلی کاردانو 0.4358
پیش بینی قیمت کاردانو (حدود 12 درصد) 0.51148
تمایلات بازار خنثی
شاخص ترس و طمع 68 (طمع)
سطوح حمایتی مهم  0.437309,  0.420935,  0.409307 دلار
سطوح مقاومتی مهم 0.465310,  0.476939,  0.493312 دلار

 

قیمت کاردانو در ۵ روز آینده بیشتر از ۱۲ درصد رشد خواهد کرد 

کاردانو پس افزایش 12 درصدی در یک هفته گذشته هم‌اکنون در محدوده 0.43 دلار خرید و فروش می شود. این ارز دیجیتال عملکرد بهتری نسبت به بقیه بازار داشته؛ چراکه حجم معاملات بازار این ارز دیجیتال در 24 ساعته گذشته حدود 29 درصد رشد داشته است. همچنینف کاردانو (ADA) در برابر بیت کوین هم عملکرد خوبی داشته و قیمت آن 6 درصد افزایش یافته است.

 

پیش‌بینی‌های موجود نشان می‌دهد که قیمت کاردانو تا 21 آوریل (1 اردیبهشت) احتمالاً با رشد تقریبی 12 درصدی دیگری به محدوده 0.5114 دلار می‌رسد. 

 

پیش‌بینی قیمت کاردانو, قیمت کاردانو,ارز دیجیتال کاردانو

قیمت کاردانو

 

بررسی روند کاردانو در ۳۰ روز گذشته

کاردانو اخیراً روند مثبتی داشته و در ۳۰ روز گذشته حدود 29 درصد رشد کرده است. روند میان‌مدت این ارز دیجیتال هم صعودی بوده و قیمت آن در ۳ ماه گذشته حدود ۲۵ درصد افزایش یافته است. با این حال، رشد کاردانو در بلندمدت منفی بوده و قیمت آن در یک سال گذشته نزدیک به ۵۲ درصد کاهش یافته است. این ارز دیجیتال سال گذشته در چنین روزی، با قیمت ۰.۹۵۲۴ دلار معامله می‌شده است.

 

شایان ذکر است که کاردانو در 2 سپتامبر 2021 (11 شهریور 1400) به بالاترین قیمت خود، یعنی 3.10 دلار رسید. از طرفی بالاترین و پایین قیمت آن در چرخه فعلی به‌ترتیب 0.4608 و 0.2401 دلار بوده است. نوسانات این ارز دیجیتال نیز اخیراً کاهش یافته است. علاوه بر این، قیمت کاردانو در یک ماه گذشته معاملاتی صعودی بوده است.

 

تحلیل تکنیکال کاردانو

احساسات معامله‌گران در بازار کاردانو در حال حاضر خنثی است و شاخص ترس و طمع به محدوده طمع رسیده است. مهم‌ترین حمایت‌های این ارز دیحیتال در محدوده‌های 0.437309 دلار، 0.420935 دلار و 0.409307 دلار قرار دارد و مهم‌ترین مقاومت‌های آن‌ هم محدوده‌های 0.465310 دلار، 0.476939 دلار و 0.493312 دلار محسوب می‌شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار تحلیل کاردانو به صفحه پیش بینی کاردانو مراجعه شود.

 

احساسات خنثی در بازار کاردانو

22 اندیکاتور کاردانو نشان‌دهنده افزایش قیمت این ارز دیجیتال و 11 اندیکاتور نشان‌دهنده کاهش قیمت است. با توجه به اینکه 67 درصد از شاخص‌ها مثبت می‌باشند، به نظر می‌رسد که احساسات کلی معامله‌گران در بازار این ارز دیجیتال تا حدودی خنثی است.

 

بازار ارزهای دیجیتال در محدوده طمع قرار دارد

در حال حاضر، شاخص ترس و طمع در محدوده 67 (طمع) قرار دارد که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران چشم‌انداز مثبتی نسبت به بازار دارند. شاخص ترس و طمع برای بررسی احساسات سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال راه‌اندازی شده است. منظور از طمع این است که سرمایه‌گذاران در حال حاضر نسبت به بازار ارزهای دیجیتال خوش‌بین هستند، اما ممکن است بیش از حد ارزش‌گذاری شده باشد. از طرف دیگر، قسمت ترس این شاخص هم نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران نسبت به بازار تردید دارند؛ اما فرصت خرید خوبی در آن وجود دارد.

 

میانگین متحرک و اسیلاتورهای کاردانو

بیایید برخی از مهم‌ترین شاخص‌های تکنیکال کاردانو را بررسی کنیم. در ادامه میانگین‌های متحرک مهم و اسیلاتورهای این ارز دیجیتال آورده شده است که با استفاده از آن‌ها می‌توان دید بهتری از موقعیت فعلی کاردانو به دست آورد.

 

پیش‌بینی قیمت کاردانو, قیمت ارز دیجیتالی کاردانو, افزایش قیمت کاردانو

میانگین متحرک و اسیلاتورهای کاردانو

 

شاخص قدرت نسبی (RSI) شاخص پرکاربردی است که به سرمایه‌گذاران نشان می‌دهد دارایی موردنظرشان بیش از حد خریداری‌ شده یا بیش از حد فروخته‌ شده است. شاخص قدرت نسبی کاردانو نیز هم‌اکنون در محدوده ۷۲.۱۸ دلار یا اشباع خرید قرار دارد.

 

میانگین متحرک ۵۰ روزه (SMA 50) نیز میانگین قیمت بسته شدن کاردانو را در ۵۰ روز گذشته را محاسبه می‌کند. در حال حاضر، کاردانو زیر خط روند این شاخص قرار دارد که یک سیگنال نزولی محسوب می‌شود.

 

علاوه بر این، میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (SMA 200) یک خط روند بلندمدت است که میانگین قیمت بسته شدن کاردانو در ۲۰۰ روز گذشته را محاسبه می‌کند. این ارز دیجیتال هم‌اکنون زیر شاخص مذکور معامله می‌شود که باز هم یک سیگنال نزولی است.

 

نکته اصلی پیش‌بینی قیمت کاردانو

بعد از در نظر گرفتن این شاخص‌ها می‌توان به این نتیجه رسید که قیمت کاردانو احتمالاً خنثی خواهد بود. این ارز دیجیتال برای رسیدن به هدف ۰.۵۱۱۴ دلاری مذکور در پنج روز آینده باید بیشتر از ۱۲ درصد رشد کند. از طرفی، معامله‌گران باید مدام احساسات بازار، حمایت‌ها، مقاومت‌ها و سایر شاخص‌های این ارز دیجیتال را بررسی کنند تا بتوانند به بهترین نتیجه ممکن برسند. علاوه بر این، باید این نکته را هم در نظر داشته باشیم که ارزهای دیجیتال تا حدود زیادی غیرقابل‌پیش‌بینی هستند و حتی بیت کوین هم ممکن است با نوسانات قیمتی زیادی مواجه شود. 

 

تولید محتوا صرافی ارز دیجیتال همتاپی

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024