آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هشدار مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس/ جهش نرخ ارز در راه است؟

مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس ارز ۲۸۵۰۰ تومانی و ایجاد سقف نرخ در مرکز مبادله را دو پاشنه آشیل بانک مرکزی دانست…

مکانی آرام برای استراحت شما و خانواده‌تان با اجاره آنلاین ویلا



سفر گاهی بهانه خوبی برای دور هم بودن‌های خانوادگی‌ست که می‌تواند بعد از چند ماه شلوغ و پرهیاهو دلیلی برای استراحت و تفریح شما باشد. پس این فرصت‌ها را به هیچ وجه از دست ندهید و در اولین زمان ممکن برای یک مقصد مناسب با اجاره ویلا یا اقامتگاه از سایت شب اقدام کنید. این سایت تنوع بالایی از انواع اقامتگاه شامل خانه، سوئیت و ویلا دارد که برای اقامت در هر شهری می‌توانید روی آن حساب کنید. پس سری به مقاصد دیدنی در بخش‌های مختلف ایران می‌زنیم که برای سفرهای خانوادگی مناسب هستند.

 

سفری به قلب طبیعت در شمال تهران

پایتخت همیشه پرهیاهوی تهران در کنار تمامی جاذبه‌های تفریحی و دیدنی‌اش جاهای دیدنی زیادی دارد. بخشی از این زیبایی‌ها مربوط به طبیعت شمال تهران است که با وجود روستاها و مناطق خوش آب‌وهوا می‌توانید در سفر به تهران برای رفتن به آنجا برنامه‌ریزی کنید. در مناطق مختلف پایتخت امکان اجاره آپارتمان مبله در تهران و همچنین انواع سوئیت را خواهید داشت؛ با این توصیف با اجاره روزانه خانه در تهران دغدغه‌ای از بابت اقامت نخواهید داشت و به دلیل تنوع زیادی که دارد امکان رزرو با هر بودجه‌ای را به شما می‌دهد.

 

در شمال پایتخت از میدان تجریش که حرکت کنید در نزدیکی شما مناطق گردشگری و خوش آب‌وهوایی مثل منطقه درکه و دربند وجود دارد که علاوه‌بر طبیعت زیبای آن می‌توانید صبحانه یا ناهار را در رستوران‌های آن میل کنید.

 

اگر اهل تفریحات هیجان انگیز باشید، می‌توانید سری به منطقه توچال بزنید. مجموعه بام تهران تنوع بالایی از تفریحات مثل زیپ لاین، بانجی جامپینگ، مجموعه تیراندازی، تله کابین، بگ جامپ، سینمای چند بعدی و همچنین تله‌کابین و پیست اسکی دارد. اگر اهل کوهنوردی هستید می‌توانید تا ایستگاه دو یا پنج توچال را کوهنوردی کرده و بعد مسیر برگشت را از تله‌کابین استفاده کنید. در غیر این صورت با سوار شدن به تله کابین در مسیر رفت و برگشت می‌توانید تهران را از یک منظره هوایی تماشا کنید. شب‌های بام تهران هم با پیاده‌روی در مسیر آن و تماشای چراغ‌های شب از بلندترین نقطه لذت وصف ‌نشدنی دارد.

 

تماشای رامسر از بلندترین نقطه با اجاره ویلا رامسر

برای سفر به یکی از دیدنی‌ترین و سرسبزترین شهرهای شمالی آماده‌اید؟ رامسر زیبا یکی از منحصربه‌فردترین طبیعت‌ها را دارد. شهری با ترکیبی از جنگل، دریا، دشت‌های سرسبز و همچنین روستاهای مرتفع با چشم‌اندازهای تماشایی که چشمتان از دیدن آن سیر نخواهد شد. یک مزیت مهم دیگر، تنوع بالای ویلا رامسر و سوئیت‌هایی است که از بابت اقامت نیز خیال شما را آسوده می‌کند. این تنوع باعث شده که به سادگی بتوانید برای اجاره سوئیت ارزان در رامسر اقدام کنید و نگران هزینه‌های سفرتان نباشید.

 

اجاره ویلا رامسر

اجاره ویلا رامسر

 

با سفر به رامسر از یک طرف چشم‌اندازی زیبا از تمام شهر از بام رامسر خواهید داشت و از سوی دیگر می‌توانید به جنگل‌های سرسبز و نوار ساحلی دریای خزر بروید. حالا تصور کنید در چنین طبیعت بکری، هر آنچه از امکانات رفاهی و تفریحی که بخواهید در شهر برای شما مهیاست و باید زمانی را به جاذبه‌های تفریحی مثل مجموعه تله کابین رامسر با تفریحات مهیج‌اش اختصاص دهید.

 

سفری به سرزمین معنویت با طبیعتی بکر

با وجود اینکه مشهد بیش از هر چیز به عنوان یک مقصد معنوی و برای زیارت انتخاب می‌شود اما در سفر زیارتی به مشهد مقدس، طبیعت بکر آن نیز میزبان شما خواهد بود. شهری کوهستانی که در فصل‌های گرم و معتدل سال نه فقط برای گشت‌وگذار شهری که برای رفتن به دل طبیعت هم گزینه‌های زیادی پیش روی شما می‌گذارد. برای اقامت نیز هر زمانی که برای سفر برنامه‌ریزی می‌کنید امکان اجاره سوئیت در مشهد را دارید. یعنی حتی در شلوغ‌ترین ایام سال نیز سوئیت مشهد با قیمت‌ها و ویژگی‌های مختلف موجود هستند که نگرانی از این بابت نخواهید داشت.

 

اجاره سوئیت در مشهد

اجاره سوئیت در مشهد

 

از جمله مناطق طبیعی اطراف مشهد می‌توان به منطقه شاندیز و طرقبه اشاره کرد که علاوه‌بر چشم‌اندازهای تماشایی برای تفریح خانوادگی نیز بسیار مناسب است. در منطقه شاندیز تفریحات مختلفی مثل پیست اسکی ابرده، رصد خانه نجوم رضوی شاندیز، پیست موتورسواری ویرانی، تله کابین زشک شاندیز وجود دارند.

 

در طرقبه نیز می‌توانید به جاذبه‌هایی مثل حصار گلستان، دریاچه چالیدره، چشمه عسل، روستای کنگ، ارتفاعات کردینه و جنگل ارغوان طرقبه بروید.

 

اگر اهل کوهنوردی و طبیعتگردی هستید آبشار اخملد، آبشار قره سو، آبشار ارتکند از جمله مناطق جذاب برای گشتن در دل طبیعت به‌شمار می‌روند.

 

از تخت جمشید تا باغ ارم در سفر به شیراز

از شهرهای بزرگ چندان نمی‌توان انتظار طبیعت بکر و دیدنی داشت و معمولا برای رفتن به طبیعت باید اطراف شهرها را انتخاب کنید. اما شیراز حسابش از تمامی شهرها جداست و در دل شهر می‌توانید طبیعت زیبای باغ گیاه‌شناسی ارم بروید. باغ وسیعی که دلیل خوبی برای سفر به شیراز دیدنی‌ست و برای اقامت خود در این شهر هم از بین تنوع بالای سوئیت شیراز امکان رزرو انواع خانه و سوئیت با قیمت‌های مختلف را خواهید داشت. یعنی حتی برای اجاره سوئیت ارزان در شیراز نیز مشکلی ندارید و می‌توانید بر اساس بودجه خود سوئیت‌ها را جستجو کرده و مناسب‌ترین آن را انتخاب کنید.

 

همان‌طور که گفتیم در شیراز یکی از اولین جاهایی که باید به دیدن آن بروید، باغ ارم به‌عنوان یک باغ وسیع گیاه‌شناسی با گونه‌های مختلف گیاهی‌ست. البته که ارزش و اهمیت این جاذبه نه فقط به خاطر گیاهان عجیب و منحصربه‌فردش از تمام دنیا بلکه به دلیل عمارت زیبایی‌ست که زیبایی دو چندانی را به آن بخشیده است.

 

اجاره سوئیت ارزان در شیراز

اجاره سوئیت ارزان در شیراز

 

یک جاذبه مهم و البته بی‌نظیر دیگر که سفر به شیراز شما را کامل می‌کند، مجموعه باستانی تخت جمشید است. مجموعه‌ای عظیم از سازه‌های سنگی که روزگاری محل حکمرانی شاهان هخامنشی بوده و تعداد زیادی کاخ، کتابخانه، خزانه با سیستم شهرسازی بسیار شگفت‌انگیز داشته که هنوز هم می‌توانید به تماشای شکوه تمدن ایران در بقایای سنگی آن بنشینید. این مجموعه عظیم در نزدیکی شهر مرودشت در فاصله کمی از شیراز قرار دارد.

 

مقاصدی که معرفی کردیم از بهترین جاهایی هستند که برای سفر خانوادگی بسیار مناسبند و برای تعطیلات یا زمان‌هایی که قصد سفر دارید می‌توانید برای رفتن به این شهرها برنامه‌ریزی کنید و با تنوع بالایی که خانه، ویلا و سوئیت در هر شهر دارند بودجه سفرتان را تنظیم کنید و نگران هزینه‌های بالای اقامت به‌ویژه برای سفرهای خانوادگی که با تعداد بیشتری سفر می‌کنید نباشید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024