آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری خبر داد. به گزارش خبرآنلاین، داوود منظور در…

اوراق سلف نفتی ارتباطی با طرح گشایش اقتصادی ندارد



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,اوراق سلف نفتی
رضا زندی، روزنامه نکار حوزه انرژی اعلام کرد: لازم است بورس انرژی دقیقا درباره فروش اوراق سلف موازی استاندارد نفتی اطلاع رسانی کند تا مردم به اشتباه آن را با طرح جدید فروش نفت اشتباه نگیرند. 

به گزارش خبرآنلاین، رضا زندی، روزنامه نگار در توییتر خود نوشت: شرکت ملی نفت روز یکشنبه یا دوشنبه هفته آینده ۲ هزار میلیارد تومان اوراق سلف موازی استاندارد نفتی را برای تامین مالی پروژه های خود به فروش می رساند. این اوراق دو ساله با سود ۲۱ درصد است.

وی افزود: فروش این اوراق هیچ ارتباطی به فروش پته های نفتی ندارد که رییس جمهور از آن به عنوان طرح گشایش اقتصادی نام برده است.

 

زندی تصریح کرد: اوراق سلف موازی نفتی مطابق دستورالعمل های سال های ۹۱ و ۹۲ منتشر می شود. انتشار این اوراق پیش فروش نفت خام نیست و صرفا ابزاری است برای تامین مالی. تضمین آن هم عایدی شرکت نفت از سهم ۱۴.۵ درصد فروش نفت است. سال قبل هم اوراق سلف منتشر شده بود.

 

وی متذکر شد: لازم است بورس انرژی دقیقا درباره فروش اوراق سلف موازی استاندارد نفتی اطلاع رسانی کند تا مردم به اشتباه آن را با طرح جدید فروش نفت اشتباه نگیرند. مطلع هستم که هنوز آیین نامه های طرح جدید تنظیم و مصوب نشده است.

 

 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,اوراق سلف نفتی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------