آخرین اخبار اقتصادی

حقوق کارگران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

وزیر کار: از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند

وزیر کار اعلام کرد که از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند. به گزارش عصرایران، به این نتیجه رسیدیم که با ارسال…

هشدار نوبت بندی آب در تهران با ادامه مصرف بی رویه



 مصرف بی‌رویه آب در تهران ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان این که در شهر تهران هر فرد به طور متوسط ۲۴۰ لیتر آب در شبانه‌روز مصرف می‌کند که این رقم ۲۰ تا ۲۵ درصد بیش‌تر از حد استاندارد است هشدار داد مصرف بی‌رویه آب در تهران نوبت‌بندی را به دنبال دارد. 

به گزارش  تسنیم به نقل از شرکت آب و فاضلاب استان تهران، محمدرضا بختیاری افزود: از ابتدای امسال تاکنون 104 میلیون مترمکعب آب در تهران مصرف شده است.

 

وی ادامه داد: سرانه تولید در شهر تهران حدود 300 لیتر و سرانه مصرف 240 لیتر است و مابه‌التفاوت سرانه مصرف و تولید در رقم آب به حساب نیامده محاسبه می‌شود.

 

بختیاری گفت: در شهر تهران هر فرد به طور متوسط 240 لیتر آب در شبانه‌روز مصرف می‌کند که این رقم 20 تا 25 درصد بیش‌تر از حد استاندارد است.

 

وی با اشاره به افزایش 45 درصدی مصرف آب در بازه زمانی ابتدای شیوع ویروس کرونا افزود: همه ساله مصرف آب در زمستان به حدود دو میلیون و 600 مترمکعب می‌رسید، اما امسال در هیچ روزی مصرف آب تهران کم‌تر از سه میلیون مترمکعب نبوده است.

 

به گفته مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در حال حاضر 60 درصد مردم تهران زیر الگوی مصرف، 20 درصد برابر با الگوی مصرف و 20 درصد بالای الگوی مصرف آب مصرف می‌کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------