آخرین اخبار سیاست خارجی

پسر حمید نوری،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

پسر حمید نوری بازداشت شد

پسر حمید نوری در سوئد بازداشت شد. به گزارش دیده بان ایران، عطیه نوری، دختر حمید نوری شهروند بازداشت شده توسط سوئد از بازداشت برادرش (مجید نوری) توسط پلیس این کشور خبر…

ترامپ: آماده‌ام طرح روحانی را بشنوم



اخبار,اخبار سیاست خارجی,ترامپ
رئیس‌جمهور آمریکا با بیان اینکه همیشه برای شنیدن مواضع ایران آماده است، گفت حاضر است طرح پیشنهادی تهران برای برقراری آرامش در منطقه را بشنود.

به گزارش فارس، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز یکشنبه گفت آماده است تا طرح پیشنهادی ایران برای ایجاد ثبات و آرامش در منطقه خلیج فارس را بشنود.

 

وی که در جریان یکی از سفرهایش در جمع گروهی از خبرنگاران صحبت می‌کرد، در پاسخ به سؤالی در مورد طرح پیشنهادی «حسن روحانی» رئیس‌جمهور ایران و اینکه آیا حاضر است این طرح را بشنود، گفت: «من همیشه حاضرم. برنامه‌ای برای دیدار با او ندارم، اما همیشه حاضرم. آنچه آن‌ها می‌خواهند را گوش می‌دهم، اما برنامه‌ای برای دیدار ندارم.»

 

ترامپ افزود: «اوضاع ما بسیار خوب است، اما اوضاع آن‌ها خوب نیست. دوست دارم شاهد آن باشم که ایران کشوری فوق‌العاده شود. دوست دارم ببینم که ایران کشوری فوق‌العاده و ثروتمند باشد، چون این کشور ظرفیت فوق‌العاده، مردم فوق‌العاده و رک بگویم پتانسیل فوق‌العاده‌ای دارد.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------