آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بایدن: تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم

رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی در پی حمله تنبیهی این کشور علیه اسرائیل، گفت که آمریکا به همراه متحدان خود از اسرائیل دفاع کرد و حال ایران…

سوالی که حسن روحانی در دیدار با مکرون از او پرسید



اخبار,اخبار سیاست خارجی,دیدار روحانی و مکرون
رئیس جمهور گفت: از آقای مکرون رئیس جمهور فرانسه سوال کردم که دلیل شما چیست که می‌گویید ایران مسئول حمله به آرامکو است. گفت کارشناسان ما گفته‌اند هنوز یمنی‌ها به این رشد و تکنولوژی نرسیده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در بخشی از گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز با بیان اینکه ترامپ در موضوع آرامکو تهمت نابجایی به ایران زده است، گفت: شب گذشته از آقای مکرون رئیس جمهور فرانسه سوال کردم که دلیل شما چیست که می‌گویید ایران مسئول است. گفت کارشناسان ما گفته اند هنوز یمنی‌ها به این رشد و تکنولوژی نرسیده اند.

 

رئیس جمهور اظهار داشت: به رئیس جمهور فرانسه گفتم اینکه شما اطلاع ندارید دلیل نمی‌شود که یمنی‌ها با اینجا نرسیده باشند و اگر آتش‌بسی بوجود نیاید، در آینده باز هم قدرت یمنی‌ها را خواهید دید.

 

روحانی با بیان اینکه اتهام زدن در این مسئله کارساز نیست، گفت: به جای اتهام به دیگران در این مسأله بسیار مهم منطقه‌ای بیاییم دنبال راه چاره باشیم و آتش جنگ را خاموش کنیم. صلح بهترین راه است وبیائیم به مردم یمن کمک کنیم و نگذاریم عربستان جنگ را ادامه دهد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------