آخرین اخبار سیاست خارجی

پسر حمید نوری،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

پسر حمید نوری بازداشت شد

پسر حمید نوری در سوئد بازداشت شد. به گزارش دیده بان ایران، عطیه نوری، دختر حمید نوری شهروند بازداشت شده توسط سوئد از بازداشت برادرش (مجید نوری) توسط پلیس این کشور خبر…

فرانسه: در حال رایزنی با متحدان خود درباره «عدم همکاری» ایران با آژانس هستیم



مذاکرات وین،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
سخنگوی وزارت خارجه فرانسه، با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس، ایران را به عدم همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی متهم کرد و گفت که کشورش در حال رایزنی با هم‌پیمانان خود در مورد چگونگی واکنش به این «عدم همکاری» است.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «آنه-کلر لگندر» سخنگوی وزارت خارجه فرانسه، با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس، ایران را به عدم همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی متهم کرد و گفت که کشورش در حال رایزنی با هم‌پیمانان خود در مورد چگونگی واکنش به این «عدم همکاری» است.

 

وی با بیان این‌که فرانسه به همراه متحدان خود به دنبال حصول اطمینان از پایبندی ایران به تعهداتش است، گفت که این کشور باید بدون تاخیر برای پیشرفت در مسائل باقی‌مانده، گفت‌وگو و همکاری با آژانس را از سر بگیرد.

 

لگندر با تکرار برخی تهدیدها گفت که فرانسه، هنوز هم می‌تواند در نشست آتی شورای حکام، به همراه شرکای خود علیه ایران دست به اقدام بزند.

 

نشست بعدی شورای حکام قرار است در اواسط ماه جاری میلادی و پیش از آغاز دور جدید مذاکرات که وین که برای ۲۹ نوامبر برنامه‌ریزی شده است، برگزار شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------