آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

دستگیری کلاهبردار ۶ میلیارد تومانی در البرز



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
فردی که با ادعای فروش خودروهای مزایده ای و سکه های طلا ، ۶ میلیارد تومان از مردم کلاهبرداری کرده بود، توسط پلیس استان استان البرز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی البرز  روز جمعه  به ایرنا گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری مبنی بر اینکه فردی با سوء استفاده از اعتماد مردم ، ۶ میلیارد تومان  از آنها کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و دستگیری نامبرده در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ  در این استان قرار گرفت.

 

سردار عباسعلی محمدیان  افزود: طبق تحقیقات اولیه از مالباختگان مشخص شد، متهم با استفاده از خودروهای گران قیمت و ادعای اینکه با مقامات دولتی ارتباط دارد، اعتماد آنها را جلب کرده و برای فروش خودروهای مزایده ای و طلا، مقدار قابل توجهی پول از آنها دریافت کرده و سپس متواری شده است.

 

کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و نیز سرنخ های به دست آمده موفق شدند مخفیگاه متهم را در شهرستان  ساوجبلاغ شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه، وی را دستگیر کردند.

 

سردار محمدیان افزود:  متهم در مواجهه با مالباختگان و مدارک و مستندات موجود چاره ای  جز اعتراف نداشت و به ۲۱ فقره کلاهبرداری به ارزش ۶ میلیارد تومان با همدستی یکی از دوستانش اقرار کرد.

 

متهم اصلی و همدست وی پس از تکمیل پرونده به دادسرا اعزام و با صدور قرار روانه زندان شدند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------