آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

مرگ تلخ کودک 7 ساله اهوازی به خاطر سقوط به حوضچه‌های ناایمن



حوادث اهواز،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
میثم شاوردی ۷ساله از اهالی کوی مدرس اهواز، پنج‌شنبه ۱۰ فروردین از منزل خارج شد و در حوضچه های آب با عمق ۳،۴ متر که حاصل حفاری‌های آبفا در پارک بازی این منطقه بوده، غرق شد.

به گزارش خوزتاب، حوضچه‌هایی که از آب خارج شده از حفاری سپتیک که در پارک مجاور کوی شهید مدرس اهواز(خروسیه) بوجود آمدند، نزدیک به دو سال است مورد اعتراض اهالی بوده‌اند اما با ترک فعل آبفای اهواز و خوزستان و پیمانکار مربوطه و احتمالا شهرداری و... همچنان باقی مانده‌اند!

 

این چندمین کودک اهوازی است که بعلت کم‌کاری دستگاه‌های مسئول در کانال‌ها و حوضچه‌های روباز در اهواز غرق می‌‌شود.

 

شنیده‌ها حاکی است این حوضچه‌ها اخیراً بعلت اعتراض اهالی به استانداری و دادستان، با شکایت شهرداری پلمپ شده بودند که طبق ادعای مدیر منطقه ۸ شهرداری اهواز، با تعهد شرکت و پیمانکار برای بازسازی پارک، فک پلمپ شدند اما بازسازی انجام نشد تا بالاخره منجر به مرگ یک کودک شد!

 

دستور جلب مقصران حادثه مرگ کودک اهوازی

در پی اعلام مفقودی کودک اهوازی در کوی مدرس اهواز دستورات لازم به مراجع انتظامی و امدادی صادر گردید که پس از جستجو مشخص شد این کودک در یکی از حفاری‌های پروژه‌های آبفا سقوط کرده است.

 

قبلا دادستانی کتبا در خصوص رعایت حقوق عامه و پیشگیری از هرگونه حادثه‌ای تذکرات لازم را به تمام دستگاه‌ها داده بودند که در هر ۲ موضوع برخورد با مقصران حادثه و ترک فعل مسولان ذیربط پیگیری خواهد نمود.

 

از ماه‌های گذشته اخطارها و تذکرات لازم قانونی به شرکت آبفا در خصوص این پروژه داده شده بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------