آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

2 تصادف زنجیره‌ای در زنجان/ 15 کشته و زخمی



اخبار,اخبار حوادث,2 تصادف زنجیره‌ای در زنجان
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان گفت: امروز بر اثر دو تصادف زنجیره‌ای رخ داده در دو محور استان، ۲ نفر جان باخته و ۱۳ نفر نیز مصدوم شدند.

اصغر جعفری‌روحی در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با اولین تصادف زنجیره‌ای رخ داده در اتوبان زنجان - تهران، اظهار کرد: بر اثر تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در کیلومتر ۹۰ اتوبان زنجان - تهران، متاسفانه یک خانم و یک آقا حدود ۴۵ ساله در دم جان باختند و ۶ نفر (۵ آقا و یک خانم) مصدوم شدند.

 

این مسئول گفت: این سانحه به دلیل تخلف خودروی سمند رخ داد که در نهایت سه خودروی سنگین و شش خودروی سواری با هم برخورد کرده و متاسفانه این حادثه رخ داده است.

 

وی در رابطه با اعزام ۵ کد آمبولانس به محل حادثه، افزود: در همین رابطه ۵ کد آمبولانس شامل غزال، شماره۱ خرمدره، چرگر، ریلی خرمدره و هیدج در ساعت ۱۸:۳۴ برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند و پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی، مصدومان به بیمارستان‌های بوعلی و الغدیر خرمدره منتقل شدند.

 

این مسئول در رابطه با دومین تصادف زنجیره‌ای در جاده ارمغانخانه سه راهی وننق، تصریح کرد: ۳ نفر آقا و ۴ نفر خانم در مجموع ۷ نفر مصدوم شدند و خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته است.

 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان در رابطه با اعزام دو کد آمبولانس به محل حادثه، خاطرنشان کرد: ۲ کد آمبولانس ارمغان‌خانه و الهیه در ساعت ۱۸:۱۹ برای امدادرسانی به مصدومان تصادف زنجیره‌ای به محل حادثه اعزام شدند و پس از انجام اقدامات درمانی پیش‌بیمارستانی، مصدومان به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل شدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------