آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

درگیری مامور کلانتری با زورگیر محله شوش/ زورگیری با چاقو و گاز اشک آور



اخبار حوادث - درگیری مامور کلانتری با زورگیر محله شوش/ زورگیری با چاقو و گاز اشک آور

سارق زورگیر محله شوش در درگیری با پلیس مغلوب و با همدستش روانه کلانتری شدند.

ساعت ۱۶و ۳۰ دقیقه ۹ آذرماه ماموران گشت کلانتری ۱۱۵رازی هنگام گشت زنی در خیابان شوش به دو نفر مظنون شده و درصدد دستگیری آنان برآمدند که در همین حین یکی از آن‌ها به سمت بالا فرار کرد و دیگری نیز که کوله پشتی به همراه داشت به سمت پایین (خیابان شوش) فرار کرد.

در ادامه ماموران اقدام به تعقیب آنان کردند که وقتی به متهمان نزدیک شدند، سارقان زورگیر قصد داشتند با گاز اشک آور به سمت ماموران حمله‌ور شوند که ماموران با بکارگیری فنون رزمی و دفاع شخصی ضمن خلع سلاح متهمان موفق به دستگیری آنان شدند.

متهمان بعد از دستگیری خود را به هویت "احسان" ۲۱ ساله و "عرفان" ۲۵ساله معرفی کردند و در بازرسی از آنان یک قبضه چاقوی سلاخی، یک عدد گاز اشک آور پایه بلند و همچنین از داخل کوله پشتی متهمان یک دستگاه فلزیاب که دارای متعلقات نیز می‌باشد کشف گردید.

سرگرد حسین دلاور رییس کلانتری ۱۱۵رازی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به تجهیزات کشف شده متهمان به عنوان سارقین زورگیر به کلانتری منتقل و تحت بازجویی‌های پلیسی قرار گرفتند که به جرایم خود مبنی بر زورگیری از شهروندان اعتراف کردند و با تشکیل پرونده‌ای در این رابطه جهت تحقیقات تکمیلی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ فرستاده شدند.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------