آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

حمله سارقان خشن به جشن تولد/ بستن دست و پای خانم‌ها برای سرقت طلا و جواهر



اخبار حوادث - حمله سارقان خشن به جشن تولد/ بستن دست و پای خانم‌ها برای سرقت طلا و جواهر

فرمانده نیروی انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری2 نفر از سارقان به عنف و کشف 250گرم انواع طلا و جواهر خبر داد.

سردار ناصر اصلانی، فرمانده نیروی انتظامی ویژه غرب استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت:‌ بر اساس گزارش واصله از کلانتری فردوسیه مبنی بر سرقت به عنف در این منطقه، فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران تحقیقات خود را نسبت به شناسایی و عامل و عاملان این پرونده آغاز کرد.
 
وی تصریح کرد: این افراد با پوشاندن کامل صورت به باغی واقع در منطقه فردوسیه که محل برگزاری جشن تولد بود وارد شدند و با بستن دست و پای افراد حاضر در مراسم که 20نفر بودند اقدام به سرقت طلاجات و گوشی افراد کردند.
 
فرمانده نیروی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به سرقتی مشابه بعد از 2ماه تصریح کرد: سرقتی مشابه در منطقه صباشهر به وقوع پیوست به طوری که تعداد 5نفر ناشناس با پوشاندن صورت وارد منزل شدند و با بستن دست و پای افراد منزل و با استفاده از انبر اقدام به سرقت طلاجات بانوان به ارزش تقریبی 30میلیون تومان و همچنین وجه نقد کردند.
 
وی افزود: اکیپ ویژه برای شناسایی و دستگیری سارقان به عنف که با حمل سلاح سرد رعب و وحشت نیز در بین مردم ایجاد می‌کردند تشکیل شد.
 
اصلانی با اشاره به دستور مقام قضایی در خصوص دستگیری افراد اذعان داشت: 2 متهم این پرونده و 3 مالخر طی عملیات‌های جداگانه پلیسی دستگیر و ماموران در بازرسی از این افراد 250 گرم طلا و جواهر مسروقه کشف و ضبط کردند.
 
سردار اصلانی با اشاره به بازجویی از سارقان به عنف عنوان کرد:‌ در بازجویی از سارقان مشخص شد که علاوه بر 2منزل تعداد 5 منزل دیگر مورد سرقت توسط این افراد قرار گرفته است.
 
سردار اصلانی بیان کرد: در حال حاضر تعداد 5 متهم دستگیر و تمام پرونده‌های مورد نظر جمع آوری شده و سارقان از سوی مالباختگان نیز شناسایی شده‌اند.
 
اصلانی با اشاره به شیوه کار این افراد خاطر نشان کرد: منازلی که درب آن‌ها باز بوده و یا در مناطق دور از شهر قرار داشتند مورد سرقت افراد ناشناس قرار می‌گرفت که از مردم درخواست کرده شیوه صحبت افراد و مشخصات آنان را به ذهن بسپارند که این اطلاعات در تحقیقات پلیس بسیار کار آمد است و مردم اطمینان داشته باشند که نیروی انتظامی غرب استان تهران و مرجع قضایی، برخورد قاطع با این افراد دارند.

گفتنی است،‌ تلاش پلیس برای دستگیری دیگر سارقان این پرونده که متواری هستند، ادامه دارد.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------