آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

تایید انفجار در شهریار/ حادثه تلفات جانی نداشت



انفجار در یک کارگاه تولیدی تینر در شهریار تلفات جانی نداشت.

سید جلال ملکی در گفتگو با مهر با اشاره به دو حادثه انفجار در امروز گفت: ساعت ۱۶:۱۷ عصر امروز یک مورد حادثه انفجار در منزل مسکونی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در بزرگراه آزادگان خیابان دولتخواه اعزام کرد.

 

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محله حادثه افزود: محل حادثه یک آپارتمان سه طبقه مسکونی بود که در هر طبقه واحدی چهل متری قرار داشته و انفجار در واحد طبقه دوم رخ داده بود.

 

ملکی با اشاره به خبر انفجار مهیب در شهریار گفت: حادثه انفجار مهیب در کارخانه تولید مواد شیمیایی در شهیدآباد را صرفا از طریق شبکه های اجتماعی شنیده ایم و برای این انفجار نه آتش نشانی از تهران و نه اسلام شهر اعزام نشده است.

 

در عین حال فرماندار شهریار با اشاره به این انفجار گفت: یک کارگاه تولید تینر در روستایی در شهریار منفجر شده که همراه با صدای مهیب بوده است اما این حادثه مشکل خاصی در پی نداشته و جای هیچگونه نگرانی برای شهروندان وجود ندارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------