آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

سرقت مسلحانه در منزل!/زورگیری یک میلیارد طلا و جواهر زن خانواده



اخبار,اخبار حوادث, سرقت مسلحانه

 

اخبار حوادث - سرقت مسلحانه در منزل!/زورگیری یک میلیارد طلا و جواهر زن خانواده

یک باند سارقی مسلح که با نقاب وارد منزل شده و اقدام به سرقت طلاجات اعضای یک خانواده را نموده بودند، بعد از گذشت یک روز در دام پلیس گرفتار شدند.

سرهنگ خواجوی رئیس پلیس آگاهی خوزستان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درباره این خبر گفت:‌ چند روز گذشته یک فقره سرقت مسلحانه منزل که سارقین با زدن نقاب وارد منزل و بعد اقدام به سرقت مسلحانه طلاجات کرده بودند و از محل متواری شدند به پلیس آگاهی اطلاع داده شد.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان در ادامه این خبر افزود: بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و کاراگاهان توانستند با تلاش خود  دو نفر سارق مسلح را حین سرقت دیگری دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل کنند.

وی ضمن اشاره به اعتراف صریح سارقان مبنی بر انجام سرقت های مسلحانه در سطح شهر ، خاطر نشان کرد: با راهنمایی سارقان دستگیر شده مقادیر طلاجات شامل یک سرویس کامل طلا، پنج حلقه الگو، پنج رشته زنجیر با پلاک، پنج عدد انگشتر، دو رشته زنجیر نقره و یک ساعت نقره به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال به همراه یک دستگاه دوربین فیلم برداری، دو دستگاه گوشی تلفن همراه و یک قبضه کلت کمری از سارقین کشف و ضبط شد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------