آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

پایان 23 روز اسارت پسر جوان در چنگال گروگانگیران



اخبار,اخبار حوادث , گروگانگیری

 

اخبار حوادث - سردار میرفیضی خبر داد:
پایان 23 روز اسارت پسر جوان در چنگال گروگانگیران

فرمانده انتظامی استان گلستان از پایان گروگانگیری 23 روزه و آزادی گروگان 20 ساله در این استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در تاریخ 31 تیر ماه سال جاری فردی به پلیس آگاهی رامیان مراجعه و اعلام کرد که فرزند 20 ساله وی شب گذشته از خانه خارج و تاکنون بازنگشته است.
 
وی ادامه داد: فرد مراجعه‌کننده به پلیس اظهار کرد که فردی از طریق تلفن همراه فرزندش تماس گرفته و ادعای به گروگان گرفتن فرزند 20 ساله‌اش را داشته و برای آزادی وی تقاضای 500 میلیون تومان وجه نقد کرده است.
 
فرمانده انتظامی استان گلستان خاطر نشان کرد: پس از اظهارات این فرد بلافاصله تیم تخصصی پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شده و با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی احتمال داده شد که فرد ربوده شده در استان سیستان و بلوچستان باشد.
 
میرفیضی اضافه کرد: بلافاصله با هماهنگی لازم تیم ویژه به این استان اعزام شد و در تحقیقات به این نتیجه رسیدیم که محل نگهداری گروگان باید در شهرستان زابل باشد.

وی گفت: در همین راستا اقدامات اطلاعاتی و رصدهای مداوم در منطقه تشدید شد و محل‌های مشکوک تحت نظر شبانه‌روزی قرار گرفت و در نهایت 2 نفر از گروگان‌گیران شناسایی شدند.
 
این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: پس از شناسایی افراد مشخص شد که آنها دارای سوابق آدم‌ربایی و سرقت بوده و با اقدام فوری و ضربتی پلیس این دو نفر دستگیر و خودرویی که گروگان با آن ربوده شده بود نیز توقیف شد.
 
میرفیضی افزود: پس از دستگیری ربایندگان اعتراف کردند که گروگان را به شهرستان خان‌ببین استان گلستان منتقل کرده که با انجام یک عملیات موفق در گلستان یکی دیگر از گروگان‌گیران دستگیر و خودروی دیگری نیز در ارتباط با این پرونده توقیف شد.
 
وی اضافه کرد: گروگان‌گیران که با اقدامات ویژه پلیس از دستگیری همدستان خود مطلع شده و عرصه را بر خود تنگ دیده بودند گروگان را آزاد کرده و با انجام تشریفات قانونی گروگان 20 ساله صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگشت.
 
میرفیضی در پایان درخصوص علت و انگیزه این واقعه عنوان کرد: با بررسی‌های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که این گروگان‌گیری به دلیل مسائل مالی و اختلافات گروگان‌گیران با پدر خانواده بوده است.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------