آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

جوينده گنج در زير زمين جان داد



جسد فردي که براي کشف گنج با حفر تونل ۱۱ متري در محوطه خانه پدري خود مدفون شده بود، روز گذشته با تلاش گروه امداد و نجات از دل زمين خارج و تحويل مقامات قضايي شد.

شهردار دليجان در گفت وگو با ايرنا افزود: ۳ روز قبل فردي با تماس با گروه امداد و نجات آتش نشاني دليجان خبر مدفون شدن يکي از بستگانش به نام «م.ق» ۴۰ ساله در عمق زمين در يکي از خيابان هاي بافت فرسوده شهر را اعلام کرده بود.

 

«مهدي اسماعيلي» گفت: بلافاصله نيروهاي امداد و نجات آتش نشاني و گروهي از امدادگران شهرستان در محل حاضر شدند و با خاک‌برداري به جست وجوي فرد متوفي پرداختند که به علت کم بودن قطر تونل از امداد و نجات اراک نيرو اعزام شد و مشغول کاوش شدند.

وي افزود: بيش از ۱۵ نيروي مجرب امداد و نجات با دقت عمل و تلاش شبانه روزي با خاک برداري تا عمق ۱۱ متري زمين، جسد متوفي را بيرون کشيدند.وي افزود: مشخص شد متوفي به اين خيال واهي که منطقه مسکوني پدري قدمت بالايي دارد و احتمال گنج در زيرزمين وجود دارد، اقدام به حفر تونل کرده بود.

اخبار حوادث - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------