آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

نقشه‌ ۳ جوان برای پولدار شدن



ابتدا او را كتك زديم تا حسابي زخمي شود. بعد او مقابل خودروي 206من افتاد كه مثلا بر اثر تصادف اين اتفاق برايش افتاده است. پرهام هم نقش شاهد ماجرا را بازي كرد تا پليس شك نكند.

۳ پسر جوان که برای پولدار شدن نقشه کلاهبرداری از شرکت بیمه را طراحی کرده بودند، از سوی قاضی پرونده مجرم شناخته شدند.

به گزارش همشهری، مدتي قبل مأموران پليس راهنمايي و رانندگي اردبيل در جريان تصادفي در يكي از خيابان‌هاي اين شهر قرار گرفتند و راهي محل حادثه شدند. يك دستگاه پژو 206 وسط خيابان توقف كرده و مقابلش پسر جواني با لباس‌هاي خون‌آلود روي زمين افتاده بود. جوان مجروح مدعي بود كه با پژو 206تصادف كرده و حرف‌هاي او را راننده پژو و جوان ديگري كه مدعي بود شاهد حادثه است تأييد كردند.

راننده كه شهاب نام دارد به مأموران گفت: داشتم از خيابان با سرعت عبور مي‌كردم كه ناگهان با اين آقا تصادف كردم.درحالي‌كه هر 3پسر جوان مدعي تصادف بودند، مأموران راهنمايي و رانندگي با بررسي محل تصادف به آنها شك كردند؛ چرا كه خط ترمز، نوع جراحت و آثار به جاي‌مانده روي خودرو به ‌نظر ساختگي مي‌رسيد.

از طرفي بازپرس شعبه اول دادسراي عمومي و انقلاب اردبيل نيز دستور بازجويي پليسي از آنها را صادر كرد. آنجا بود كه هر 3متهم پرده از نقشه‌اي كه براي كلاهبرداري از بيمه كشيده بودند، برداشتند. در اين ميان شهاب به قاضي قدير محمدي گفت: از آنجايي كه وضع مالي مان خوب نبود تصميم گرفتيم نقشه‌اي بكشيم كه يك شبه پولدار شويم. وقتي كلاهبرداري از شركت بيمه را انتخاب كرديم، قرار شد يكي از ما به نام پيمان نقش مجروح را بازي كند.

ابتدا او را كتك زديم تا حسابي زخمي شود. بعد او مقابل خودروي 206من افتاد كه مثلا بر اثر تصادف اين اتفاق برايش افتاده است. پرهام هم نقش شاهد ماجرا را بازي كرد تا پليس شك نكند. با اين تصادف مي‌خواستيم از شركت بيمه پول بگيريم كه موفق نشديم. با اعتراف 3متهم جوان، بازپرس قدير محمدي پس از تحقيقات تكميلي براي هر 3نفر به اتهام شروع به كلاهبرداري قرار مجرميت صادر كرد و پرونده آنها به زودي به دادگاه فرستاده خواهد شد.

اخبار حوادث - همشهری

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------