آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

خاطرات تکان‌دهنده یک زن که اسیر مردی دیوانه شده بود



یک زن انگلیسی قصد دارد خاطرات دردناک خویش را از رفتار شکنجه‌گرانه همسرش که عامل قتل دو فرزندش بوده است در کتابی به چاپ برساند.

«دنیس ویلیامز» این زن 38 ساله با افشای داستان وحشتناک زندگی‌اش نه تنها مأموران پلیس بلکه بسیاری از خانواده‌های انگلیسی را شگفت‌زده کرد.


دنیس هنگامی که تنها 16 ساله بود به ازدواج اجباری «استیو ویلسون» درآمد.


رفتار خشونت‌آمیز و ضرب و شتم و آزار و اذیت شوهرش با او و دو فرزندش به حدی هولناک بود که ادامه زندگی را برای این زن جوان غیرممکن می‌ساخت اما 13 سال پیش جنایت هولناک شوهر، روند زندگی‌ این زوج را به کلی تغییر داد.


شوهر روانی دنیس که از ناراحتی عصبی رنج می‌برد در اقدامی جنون‌آمیز دو پسر 7 و 8 ساله‌اش را به قتل رساند و این زن به خاطر تهدید به مرگ از طرف شوهرش تا یک سال پیش از افشای این راز هولناک خودداری کرد.


دنیس که بر اثر این اقدام وحشتناک شوهر دچار افسردگی شدید شده بود همچون یک اسیر در خانه همسرش به سر می‌برد و مرد روانی در طول این مدت با اذیت و آزارهای گاه و بیگاه خود همسرش را نیز بشدت بیمار کرده بود اما دنیس در نهایت تصمیم خود را گرفت و با گزارش به پلیس از راز جنایت همسرش پرده برداشت.


این زن به مأموران پلیس گفت: طی 10 سال زندگی مشترک با همسرم صاحب دو فرزند پسر شده بودم که وی به دلیل بیمار روانی هر دو پسرم را با ضربات چاقو به قتل رساند و مدت یکسال مرا زندانی کرد تا رازش فاش نشود.


مأموران پلیس بلافاصله مرد روانی را شناسایی و دستگیر کردند و قاضی دادگاه به دلیل ارتکاب به قتل، استیو را به حبس ابد محکوم کرد اما وی پس از یک هفته خود را در زندان به دار آویخت.


در این ماجرا، دنیس طی یک دوره دو ساله تحت درمان روانپزشک قرار گرفت و با ازدواج مجدد توانست آرامش از بین رفته‌اش را بازیابد.


وی اکنون صاحب سه فرزند است و قصد دارد با همکاری همسر جدیدش خاطرات تلخ و راز نجات خود را از آن بحران دردناک به چاپ برساند.
 اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------