آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

جنایت در مسیر دندانپزشکی



راز ناپدید شدن زنی در مسیر ساری - نکا پس از گذشت ۸ روز در پمپ بنزین میان‌دورود برملا شد.

به گزارش  خبرآنلاین رسیدگی به ماجرای ناپدید شدن این زن ۲۳ ساله از ۱۵ اردیبهشت‌ماه شروع شد.

 

این زن جوان وقت دندانپزشکی داشت و حدود ساعت ۹ صبح نیمه اردیبهشت‌ماه امسال پس از آنکه نوزاد ۳ ماهه‌اش را نزد خانواده شوهرش گذاشت به سمت ساری حرکت کرد. اما وقتی پس از چندین ساعت او به خانه بازنگشت و به تلفن همراه خود هم پاسخی نداد نگرانی خانواده سبب شد تا پلیس تحقیقات خود را شروع کند. نخستین بررسی‌ها حکایت از آن داشت که این خانم برای رفتن به ساری سوار بر یک خودروی پراید عبوری مسافرکش شده است. با‌گذشت یک هفته از این واقعه سه‌شنبه گذشته ۲۲ اردیبهشت‌ماه ورود یک خودروی پراید به پمپ بنزین میان‌دورود شک متصدی این جایگاه را برانگیخت و همین سرنخ پرده از جنایتی برداشت.

پراید مشکی کلید حل معما
پس از آنکه خانواده این زن از غیبت او نگران شدند و موضوع را با پلیس درمیان گذاشتند در تحقیقات ماموران مشخص شد که این زن جوان برای رفتن به دندانپزشکی به ساری سوار بر یک خودروی عبوری مسافرکش شده‌است. یک زن که مدعی بود آخرین بار خانم جوان را دیده است به پلیس گفت که او سوار بر یک پرایدمشکی‌رنگ شد. وقتی مشخص شد که این زن آن روز در مطب دندانپزشکی حاضر نشده تمرکز تحقیقات بر پرایدمشکی رنگ بیشتر شد.

یکی از ساکنان روستای «داراب‌کلا» که محل زندگی این زن جوان بود به خبرآنلاین گفت: پلیس ایست و بازرسی‌های مختلفی را در منطقه تدارک دید و صحبت درباره پراید مشکی رنگ نقل حرف‌های مردم منطقه شد.

با این وصف هیچ سرنخی تا سه‌شنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه به دست نیامد تا اینکه شک متصدی جایگاه سوخت میان‌دورود از پرس و جوهای دو جوان برانگیخته شد. دو جوان که اتفاقاً سوار بر یک خودروی پراید مشکی وارد پمپ بنزین شده بودند درباره دوربین‌های جایگاه و اینکه این دوربین‌ها سالم هستند یا نه پرسیدند و بعد هم از تحقیقات پلیس جویا شدند.

براساس این گزارش وقتی این دو نفر از جایگاه خارج شدند، متصدی پمپ بنزین که شماره پلاک و مشخصات آن‌ها را ثبت کرده بود با پلیس تماس گرفت و موضوع را با آن‌ها درمیان گذاشت.

همین سرنخ کافی بود تا ماموران رد سرنشینان این پراید مشکی را در روستایی به نام «جامخانه» بگیرند. عملیات پلیس چهارشنبه گذشته ۲۳ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۴ با دستگیری دو نفر وارد مرحله تازه‌ای شد.

کشف جسد و انگیزه عاملان
پس از دستگیری دو جوان زمان زیادی نگذشت که هردو به قتل این زن جوان اعتراف کردند. این دو جوان محل رها کردن جسد زن جوان را در جنگل اطراف روستای «درویش خلک» در محدوده شهرستان نکا واقع در ارتفاعات هزارجریب اعلام کردند. با این اطلاعات ماموران پلیس برای کشف جسد اقدام کردند. 
روز پنج‌شنبه گذشته ماموران پلیس توانستند جسد زن جوان که به دلیل رها شدن در منطقه جنگلی و حمله حیوانات آسیب دیده بود را کشف کند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد که علاوه بر آسیبی که جسد از حمله حیوانات دیده یکی از دست‌های مقتول نیز قطع شده است.

با اتمام تحقیقات محلی و بررسی صحنه کشف جسد، شرایط برای تشییع جنازه این زن جوان فراهم شد و خانواده او روز جمعه او را به خاک سپردند.

با این حال تحقیق درباره اقدام‌های این دو جوان هنوز ادامه دارد. پلیس هنوز درباره کیفیت و چگونگی جرم یا جرایم این دو اظهارنظری نکرده است.

با این حال شایعه‌هایی بین مردم محل مطرح شده است. «جلال» یکی از ساکنان «میان‌دورود» دراین‌باره به خبرآنلاین گفت: شنیده‌ایم که گفته‌اند دستی که النگو داشته قطع شده است و همین احتمال قتل برای سرقت را بین مردم شایع کرده است.

در عین حال این احتمال مطرح است که متهمان این پرونده به شیوه مسافرکشی قربانیان خود را انتخاب و از آن‌ها در مسیر زورگیری می‌کردند. اما هنوز پلیس اعلام نکرده است که آیا قتل‌های دیگری هم مطرح است یا فقط همین یک قتل در این پرونده مورد بررسی قرار گرفته است.

اخبار حوادث - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------