آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

مسمومیت زائران عربستانی درمشهد / 3 کشته و 23 مصدوم



بهرامی گفت: به رغم تلاش پزشکان تاکنون سه نفر از این افراد شامل یک دختر 14 ساله و دو کودک سه ساله به علت مقاومت کمتر بدنی، فوت نموده اند.

رییس بیمارستان امام رضا(ع) مشهد گفت: 23 زائر غیرایرانی بر اثر مسمومیت در این بیمارستان بستری شدند که متاسفانه سه نفر از آنان تاکنون فوت کرده اند.

دکتر عبدالله بهرامی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این زائران که در قالب تور زیارتی سیاحتی از عربستان به مشهد سفر کرده اند شامل 9 زن و 14 مرد صبح امروز با علائم سرگیجه، استفراغ، تهوع و افت فشار خون به بیمارستان امام رضا(ع) انتقال یافتند.

برخی منابع علت مسمومیت را ناشی از مصرف غذا و برخی دیگر سمپاشی اتاق های هتل گمانه زنی کرده اند اما هنوز منابع رسمی در مورد علت مسمومیت اظهارنظر نکرده اند.

بهرامی گفت: به رغم تلاش پزشکان تاکنون سه نفر از این افراد شامل یک دختر 14 ساله و دو کودک سه ساله به علت مقاومت کمتر بدنی، فوت نموده اند.

رییس بیمارستان امام رضا(ع) مشهد افزود: بقیه این بیماران هم اینک در بخش آی.سی.یو در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد بستری هستند.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد نیز به خبرنگار ایرنا گفت: علت مسمومیت گروهی از زائران غیرایرانی در مشهد در دست بررسی است.

غلامعلی صادقی افزود: این زائران در قالب یک کاروان، مقیم یکی از هتلهای مشهد بوده اند.

وی گفت: در بررسی اولیه مدارکی دال بر اینکه موضوع جنبه عمدی داشته باشد به دست نیامده و در عین حال بازپرس ویژه این پرونده پیرامون موضوعات و ابعاد مختلف موضوع در حال بررسی است.

 

اخبار حوادث - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------