آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

سقوط آسانسور در قم جان 2 جوان را گرفت



رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: بر اثر حادثه سقوط آسانسور در قم، 2 تن مجروح شدند و 2 تن جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایسنا، «محمدرضا حسنی» افزود: بازهم حوادث مرتبط با ساختمان اتفاقی تلخ و ناگواری را در استان قم رقم زد که تاکنون 2 مجروح و 2 فوتی داشته است.

 

وی ادامه داد: مقارن ساعت 12:40 امروز طی تماس مردمی با اورژانس 115 حادثه سقوط آسانسور در ساختمانی مرتفع و نیمه کاره در شهرک ولایت قم گزارش شد.

 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: باتوجه به اطلاعات اولیه مردمی به اورژانس اولیه و نزدیک‌ترین آمبولانس اورژانس کمتر از پنج دقیقه بعد از وصول خبر خود را به محل رساند و متعاقب آن سه دستگاه آمبولانس دیگر به محل حادثه اعزام شد.

 

حسنی اضافه کرد: ارزیابی اولیه حکایت از آن داشت که چهار تن از شهروندان(سه آقا و یک خانم) هنگام سقوط در آسانسور بودند که یک تن از آقایان به‌علت شدت آسیب‌های وارده در محل و در دم فوت کرد و یک تن دیگر از آقیان برغم اقدام‌ها و تلاش‌های پرسنل اورژانس(عملیات احیا) در مسیر انتقال به بیمارستان فوت کرد.

 

وی ادامه داد: 2 تن دیگر نیز همراه با مراقبت های ویژه و عملیات احیا به بیمارستان منتقل شدند که حال نفر سوم(آقا) نیز در بیمارستان بسیار وخیم گزارش شده و صرفا روند درمان نفر چهارم که خانمی حدودا30 ساله هست تا حدودی رضایت بخش می باشد.

 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم یادآور شد: براساس اطلاعات اولیه، سن افراد فوت شده و مجروح در این حادثه بین 25 تا 30 سال است. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------