آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

انفجار مرگبار جایگاه CNG در اهواز



در اثر انفجار و آتش سوزی در یک جایگاه CNG در اهواز که دیشب رخ داد، یک نفر کشته و هشت تن مصدوم شدند.

به گزارش جام جم آنلاین، رضا رفیعی مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان خوزستان به ایرنا گفت: در اثر این انفجار یک نفر متلاشی شد.

 

وی افزود: هشت مصدوم این حادثه توسط کارکنان این مرکز به مراکز درمانی منتقل شدند که حال اغلب آنان به دلیل جراحات زیاد و سوختگی وخیم می باشد.

 

مقصود حق شناس مدیر روابط عمومی آتشنشانی اهواز هم در این خصوص گفت: این حادثه آتش سوزی وانفجار در محل جایگاه CNG سه راه خرمشهر در اهواز رخ داده است.

 

وی گفت : یک دستگاه پراید به هنگام سوختگیری در این جایگاه دچار حریق شد که این حریق به خودروی نیسانی که در حال سوختگیری در این جایگاه بود سرایت کررده و منجر به انفجار آن شد.

 

وی گفت: این آتش سوزی در حال حاضر خاموش و اوضاع کنترل شده است اما امداد رسانان در محل حادثه حضور دارند و به کار امداد رسانی مشغول هستند.

 

بعد از ظهر امروز نیز یک گروه 14 نفر گردشگر در رودخانه دز خوزستان در شهرستان دزفول غرق شدند که 9 نفر آنان نجات یافتند، دو نفر غرق شدند و ما بقی هنوز سرنوشتشان معلوم نیست.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------