یک زندانی سابقه دار رئیس باند مسلحانه پایتخت



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
اعضای باند مخوف در نقش پلیس امنیت وارد خانه‌ها می شدند و با گروگان گیری وحشتناک به دستبردهای میلیاردی دست می زدند.

 اوایل خرداد امسال زن جوانی در تماس با ماموران پلیس تهران از ماجرای گروگان گیری و سرقت یک میلیاردی از خانه‌اش در نزدیکی میدان کاخ سعادت آباد خبر داد و خیلی زود تیمی از ماموران برای تحقیقات میدانی وارد عمل شدند.

 

ماموران در این شاخه از تحقیقات پی بردند که چهار مرد در نقش پلیس امنیت وارد ساختمان شده و با اسارت گرفتن همسر سرایدار و زن جوان در طبقه اول ساختمان دست به سرقت میلیاردی زده اند.

 

سرایدار ساختمان در گام نخست هدف تحقیق قرار گرفت و گفت: در قسمت لابی ساختمان بودم که چهار مرد مرموز وارد آن شدند.  یکی از آن ها خیلی قاطعانه ادعا کرد ماموران پلیس امنیت است و حکم بازداشت دارد با توجه به این که تفنگ داشتند احتمال دادم که مامور هستند. همراه سه نفر از آن ها به طبقه اول ساختمان رفتیم و یکی از آن ها در قسمت لابی منتظر ماند.

 

وی افزود: وقتی زن جوان در خانه را باز کرد، سه مرد مامور وارد خانه شدند و سپس با تهدید تفنگ دست و پاهای من و زن جوان را بستند. آن ها پس از یک ساعت جست وجو موفق به پیدا کردن کلید گاوصندوق شدند و سپس پول، طلا، دلار و چند تابلو فرش گران قیمت را به سرقت بردند.

 

ماموران در بررسی دوربین های مداربسته مشاهده کردند که چهار مرد دیگر نیز در بیرون ساختمان منتظر همدستانشان بوده اند که همگی سوار بر دو خودروی پراید پلاک مخدوش پا به فرار گذاشته‌اند.

 

تجسس های پلیسی ادامه داشت تا این که ماموران پی بردند دزدان در زمان فرار با یک خودرو تصادف و با رها کردن خودرو در صحنه تصادف با پای پیاده فرار کرده‌اند.

 

ماموران با بررسی شماره پلاک خودروی دزدان توانستند صاحب خودرو را شناسایی کنند. در این مرحله مشخص شد صاحب خودرو که سیاوش نام دارد، یکی از زندانیان سابقه دار است.همین کافی بود تا کارآگاهان با این سرنخ به سراغ سیاوش بروند و در عملیات پلیسی این سارق سابقه دار را دستگیر کنند. سیاوش ابتدا خود رابی گناه می دانست اما وقتی در برابر مدارک پلیس قرار گرفت، به ناچار لب به سخن باز کرد و از فعالیت در یک باند هشت نفره پرده برداشت.

 

 ماموران در این مرحله با اطلاعات ویژه ای که داشتند موفق به دستگیری دو تن دیگر از اعضای این باند شدند اما دیگر اعضای گروه با اطلاع از دستگیری همدستانشان فراری شدند. سیاوش در اظهاراتش گفت:  از همان دوران زندان قرار بود بعد از آزادی یک باند سرقت تشکیل دهیم که بعد از مدتی حامد که طراح و سرکرده باند است نقشه را طراحی کرد. دو نفر اصلی باند برادر هستند.

 

سیاوش ادامه داد: یکی از اعضای باند قبل از اجرای نقشه سوژه یابی می کرد و سپس ما به عنوان مامور پلیس امنیت وارد عمل می شدیم و با توجه به این که مسلح بودیم کمتر کسی به ما شک می کرد.

 

بنابراین گزارش، سه تن از اعضای این باند دستگیر و تحقیقات برای دستگیری پنج عضو فراری، در پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

 

 خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------