آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

انتقام از همكار خانم با آتش زدن خودرویش



مرد میانسال به گمان این‌كه همكارش در كارهای او در مشاوره املاك دخالت می‌كند، در اقدامی عجیب خودروی ام‌وی‌ام این زن را به آتش كشید.

به گزارش جام‌جم، صبح 15 شهریور امسال، زنی با پلیس و آتش‌نشانی تماس تلفنی گرفت و از آتش‌سوزی خودرویش در شمال تهران خبر داد. ماموران كلانتری تجریش زمانی كه در محل حادثه حاضر شدند، مشاهده كردند آتش‌نشانان در حال خاموش كردن شعله‌های آتش خودروی سواری ام‌وی‌ام هستند. با خاموش شدن آتش خودرو، كارشناسان آتش‌نشانی حاضر در محل با توجه به كشف یك گالن بنزین نیم‌سوخته در اطراف خودرو به پلیس اعلام كردند این آتش‌سوزی عمدی رخ داده است. پرونده‌ای در این‌باره تشكیل شده و برای ادامه تحقیقات در دستور كار ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران  قرار گرفت.

 

شاكی زن در جریان تحقیقات پلیسی گفت: در یك دفتر مشاور املاك كار می‌كنم. ساعت ۹ صبح با صدای انفجاری از خواب بیدار و سراسیمه خودم را به خیابان رساندم كه دیدم خودروی ام‌وی‌ام خود‌‌م در حال سوختن است كه آتش‌نشانی و پلیس را خبر كردم. من با فردی اختلاف ندارم و نمی‌دانم چه كسی و با چه انگیزه‌ای خودرویم را به آتش كشیده و مرا این‌چنین به دردسر انداخته است.

 

 تحقیقات پلیسی دراین باره ادامه داشت تا این‌كه ماموران چند هفته پیش سرنخ‌هایی به دست آوردند كه نشان می‌داد فردی كه سرنشین خودروی پراید سفید كه ظاهرا متعلق به یكی از شركت‌های حمل و نقل اینترنتی بوده، پیاده شده و پس از آتش زدن خودروی شاكی سوار پراید  شده و فرار كرده است. صاحب این خودرو شناسایی و مورد تحقیقات قرار گرفت تا این‌که معلوم شد متهم آتش‌افروز كسی نیست جز همكار 43 ساله شاكی پرونده كه این مرد  تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا این‌كه 5 آذر امسال وی بازداشت شد.

 

او در بازجویی اولیه اظهارات ضد و نقیضی را مطرح كرد، اما در ادامه تحقیقات سكوت خود را شكست و به اجرای نقشه آتش‌افروزی خودروی شاكی اعتراف كرد و گفت: مدتی است كه از همسرم جدا شده‌ام و  به دلیل مصرف داروهای اعصاب اوضاع روحی مناسبی نداشتم. همین شرایط  باعث شده بود در محیط كارمان كه مشاوره املاك بود، گمان كنم زن جوان ـ شاكی ـ كه همكارم بود در معاملاتم دخالت می‌كند و می‌خواهد مرا به دردسر بیندازد. همین باعث شد از او كینه به دل بگیرم و به دنبال راه فرصتی برای انتقام از وی بودم.

 

 مرد آتش‌افروز ادامه داد: چند روزی بود كه نقشه آتش كشیدن خودروی او را طراحی كرده و به‌دنبال روزی مناسب برای اجرای نقشه‌ام بودم تا این‌كه آن روز و پیش از سوار شدن وی به خودرویش برای آمدن به محل كارمان، یك گالن چهار لیتری بنزین تهیه كردم و با استفاده از تاكسی اینترنتی به در خانه شاكی رفتم و بعد از آن با آتش زدن خودروی خانمی كه همكارم بود، فرار كرده و با سوار شدن به خودروی آن راننده از محل دور شده و به خانه‌ام برگشتم. بعد دوباره  به كارم در مشاوره املاك ادامه دادم و فكر نمی‌كردم كه ماجرا لو برود و بازداشت شوم.

 

 برای مرد آتش‌افروز قرارقانونی صادر شد و تحقیقات  تكمیلی از وی در پلیس آگاهی ادامه دارد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------