مجرم سابقه‌دار سقزی به ۷۵ فقره سرقت اعتراف کرد



فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به ۷۵ فقره سرقت منزل در شهرستان سقز خبر داد.

 به  گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی کردستان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در برخی از نقاط شهرستان سقز، موضوع شناسایی و دستگیری عوامل سرقت به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

او افزود: با توجه به تشابه سرقت‌های به وقوع پیوسته و استفاده از بانک اطلاعاتی سارقان سابقه دار و بررسی‌های میدانی محل‌های وقوع سرقت، ماموران پلیس آگاهی موفق به دستگیری سارق سابقه دار حین سرقت شدند.

 

این مقام ارشد انتظامی استان در ادامه گفت: متهم برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل و در تحقیقات تخصصی به عمل آمده به ۷۵ فقره سرقت منزل اعتراف کرد.

 

او با اشاره به انگیزه متهم گفت: وی که به مواد مخدر اعتیاد داشت، برای تهیه پول مواد مورد نیاز خود دست به سرقت می‌زد.

 

سردار آزادی افزود: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان "سقز"، ۹ مالخر اموال مسروقه نیز که با سارق منزل همکاری می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

 

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه مالخران اموال مسروقه زیادی کشف شده است ادامه داد: با تلاش ماموران از صحنه‌های سرقت بازسازی صحنه صورت گرفت و متهمان با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

 

فرمانده انتظامی کردستان در پایان به منظور پیشگیری از سرقت به شهروندان توصیه کرد هشدارهای پلیسی را جدی گرفته و از نگهداری اشیاء گرانقیمت و وجوه نقد زیاد در منزل خودداری کنند.

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------