آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

۲ مرگ پای پیامک اشتباهی



پسر جوان یک سال‌‌و‌نیم پس از ارسال پیامکی توهین‌آمیز از سوی یکی از آشنایانش دست به جنایتی هولناک زد. این جنایت شامگاه ۱۷بهمن‌ماه امسال در یکی از خیابان‌های زنجان رخ داد.

پسر جوان كه منصور نام دارد، درحالي‌كه يك قبضه سلاح شكاري در دست داشت وارد مغازه‌ يكي از آشنايانش به نام رامين شد و او را هدف گلوله قرار داد. سپس از مغازه بيرون رفت و وسط خيابان گلوله‌اي به سرش شليك كرد و در دم جانش را از دست داد. به‌دنبال اين حادثه، رامين كه داخل مغازه افتاده بود به بيمارستان منتقل شد اما شدت جراحاتش به حدي بود كه او نيز ساعاتي بعد روي تخت بيمارستان جانش را از دست داد. با مرگ اين دو جوان، تحقيقات پليس براي كشف راز اين جنايت هولناك شروع شد.

سرهنگ رحمتي، رئيس پليس آگاهي استان زنجان گفت: بررسي‌ها نشان داد كه قاتل و مقتول رابطه فاميلي داشتند. با اين حال حدود يك سال‌‌و‌نيم پيش، مقتول پيامكي توهين آميز براي خواهر قاتل فرستاد كه بعدها مدعي شد اين پيامك را اشتباهي فرستاده است. همين پيامك زمينه‌ساز اختلافات بين قاتل و مقتول شد.

اين در حالي بود كه هر كدام از آنها مغازه‌اي در خيابان محل جنايت داشتند و به نوعي رقيب نيز به‌شمار مي‌رفتند.سرهنگ رحمتي ادامه داد: اين رقابت و اختلاف قديمي در نهايت باعث شد كه شامگاه جمعه، منصور با استفاده از سلاح شكاري راهي مغازه رامين شده و پس از قتل او، دست به‌خودكشي بزند. به گفته وي، تحقيقات تكميلي درخصوص اين جنايت ادامه دارد.

 

 اخبار حوادث  - همشهری 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------