آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

يک ختم در خوزستان : 9 نفر زخمی شدند



در یک مراسم عزاداری در روستای 'سادات' از توابع شهرستان حمیدیه در استان خوزستان در روز جمعه به دلیل انجام یک سنت غلط 9 نفر زخمی شدند.

به گزارش ایرنا طبق یک سنت غلط و رایج در مناطق روستایی و عشایری استان خوزستان در مراسم تشییع جنازه و یا عروسی افراد اقدام به تیر اندازی هوایی می کنند. معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان ضمن تایید این خبر گفت: این اتفاق روز جمعه در یک مراسم عزاداری و بر اثر یک سهل انگاری اتفاق افتاده است. سرهنگ سید رحمان موسوی افزود : در این مراسم عزاداری یک قبضه اسلحه شکاری ساچمه ای از دست فردی که در این مراسم شرکت کرده بود به زمین افتاده که به دلیل مسلح بودن اسلحه و شلیک نا خودآگاه فشنگ، 9 نفر از افرادی که در مراسم شرکت کرده بودند زخمی شدند.


وی گفت: این افراد بلا فاصله به بیمارستان اهواز منتقل شدند و تحت مداوا قرار گرفتند و خوشبختانه حال عمومی همه آنها رضایت بخش است. وی این سنت را یک سنت غلط دانست و تاکید کرد بزرگان اقوام و عشایر استان خوزستان باید با فرهنگ سازی مناسب این سنت را ریشه کن کرده تا اینگونه حوادث رخ ندهد. چندی پیش نیز در دو شهرستان شوشتر و شوش بر اثر سهل انگاری و نیز استفاده از سلاح شکاری در مراسم عزاداری و عروسی چنین حوادث مشابهی تکرار شده بود. مرکز شهرستان حمیدیه در 25 کیلومتری غرب اهواز قرار دارد و روستای سادات از توابع این شهرستان در 15 کیلومتری اهواز قرار گرفته است .

 اخبار حوادث  -  ایرنا
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------