آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

پسر 8 ساله دخل صاحب مغازه را خالی کرد/ دستبند پلیس بر دستان 5 برادر کش رو زن



فرمانده انتظامی شهرستان دوررود لرستان از دستگیری عاملان کش روزنی از فروشگاه‌های سطح شهرستان با ۸ فقره کش روزنی خبر داد.

سرهنگ هدایت الله حسنوند فرمانده انتظامی شهرستان دوررود لرستان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت:در پی وقوع چند فقره دخل زنی و کش رو زنی در سطح شهرستان بلافاصله مامورین کلانتری ۱۲ وارد عمل شدند و با بررسی دوربین مدار بسته یکی از مغازه‌های مالباختگان به نوجوانی حدود ۸ ساله مشکوک شدند.

اخبار,اخبارحوادث, سرقت

 

سرهنگ حسنوند ادامه داد: با تقویت گشت­‌ها و بررسی دقیق به دنبال مظنون در تصویر، نهایتا در حوالی یکی از فروشگاه­‌ها تعداد ۵ نوجوان توجه مامورین را به خود جلب می‌­کند که با هوشیاری مامورین، قبل از هرگونه فرار هر ۵ نفر دستگیر شدند.

وی افزود: تعداد ۵ نفر از این باند که همه در محدوده سن ۸ تا ۱۴ سال بودند به بهانه گرفتن آدرس صاحب مغازه را به بیرون آورده و در همین حین همدست ۸ ساله خود را به صورت مخفیانه به داخل مغازه فرستاده و وی همه پول­‌های نقد دخل مغازه را خالی می‌نموده است.

سرهنگ حسنوند با اشاره به اینکه این ۵ نفر همگی برادر بوده‌اند و تاکنون به ۸ فقره دخل زنی به ارزش ۲۰ میلیون ریال اعتراف نموده­‌اند گفت: دوره نوجوانی، دوره طلایی زندگی هر فرد تلقی می‌­شود که شالوده شخصیت انسان در این سن شکل می‌­گیرد، از این رو خانواده­‌ها در این دوره باید سعی کنند، الگوهای مناسبی در اختیار نوجوان قرار دهند و محیط تعلیم و تربیت او را هرچه بیشتر غنی و اصلاح نمایند تا از طریق مشاهده الگوهای مفید و جذاب، رشد کنند.


 اخبار  حوادث  -  باشگاه  خبر نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------