آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

قتل همسر بخاطر درخواست طلاق/ جنایتکار خودکشی کرد



یک مرد در " ماریلند امریکا " مبادرت به قتل همسرش و خودکشی خود کرد .

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،یک مرد در " ماریلند امریکا " مبادرت به قتل همسرش و خودکشی خود کرد .
 
خانم " کیلی شورت هملتون " 27 ساله اهل " برونسویک " در روزی که قرار بود پای برگه طلاق را امضا کند به قتل رسید .

براساس گزارش پلیس آقای " دنیل شورت " 44 ساله اهل " هارپرفرنی " در غرب " ویرجینیا " پس از به قتل رساندن همسر خود توسط یک هفت تیر سپس مبادرت به خودکشی کرد .

پلیس " واشنگتن " در ساعت اولیه صبح گزارشی از یک آتش سوزی دریافت کرد و پس از رسیدن به محل جنایت که خانه ی خانم " شورت " بود و جستجوی محل ، 15 دقیقه بعد حدود 4 مایل دورتر با جسد این زوج داخل یک خودروی فلوکس واگن مواجعه شدند و همچنین یک هفت تیر در کنار جسد ها و وجود چندین بطری خالی از بنزین در داخل خودرو گزارش شد .

پلیس که معتقد است از این بنزین ها برای ایجاد حریق در آپارتمان آنها  استفاده شد و پس از بررسی کالبد شکافی مشخص شد که خانم " شورت " به قتل رسیده و مرگ آقای " شورت " خودکشی اعلام شد .

یکی از شاهدین در گزارش خود به پلیس گفت : در ساعت 8:10  صبح آقای " شورت " را که در حال فرار از خانه در حال سوختن بود دید .

شاهد دیگر بیان کرد که آقای " شورت " در ساعات اولیه صبح به دنبال همسرش در محل کار او واقع در یک فروشگاه محلی در " برونیک " رفت .

پلیس در پایان گزارش خود افزود آتش سوزی مذکور حدود 400/000 دلار خسارت در پی داشت به طوری که به 2 واحد مسکونی دیگر همسایگی  آن خسارت زد .

  اخبار حوادث  - باشگاه خبر  نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------