آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

شلیک پلیس پایان فرار جنون‌آمیز دزد جوان



سارق حرفه‌ای پایتخت که در آخرین سرفت شناسایی و اقدام به فرار جنون آمیز کرد، با تیراندازی پلیس متوقف و دستگیر شد.

  ساعت 02:10 بامداد 30 آبان ماه عوامل گشت موتورسوار کلانتری 108 نواب در حین گشت زنی در خیابان هاشمی به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شدند و پس از استعلام از مرکز پیام مشخص شد خودروی مذکور دارای سابقه سرقت بوده است.

در ادامه عوامل گشت دستور ایست به راننده خودرور می دهند که راننده توجهی نکرده و اقدام به فرار می کند و عوامل به تعقیب خودرو رفته که در نهایت با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک یک تیر هوایی می نمایند که راننده از مسیر منحرف می شود ولی توقف نمی کند و دیوانه وار به فرار خود ادامه می دهد.

در این بین واحد گشت مجددا اقدام به تیراندازی می نماید که تیر به شیشه خودرو برخورد می نماید ولی باز هم راننده توقف نکرده و به فرار ادامه می دهد که واحد گشت اقدام به شلیک تیر سوم می‌نماید و به یکی از لاستیک ها برخورد می نماید و خودرو متوقف می شود.

بلافاصله راننده دستگیر می شود و در بررسی های پلیسی مشخص می شود تیر دوم پس از برخورد به شیشه به صورت راننده اصابت نموده و موجب جراحت شده است که متهم با هماهنگی اورژانس به بیمارستان منتقل و مامور مراقب در بیمارستان گمارده شد.

سرهنگ سیروس کتابعلی سرکلانتر هشتم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در بازرسی از خودرو اموالی از جمله دو حلقه لاستیک ، یک عدد پنل با کنترل، دو دستگاه گوشی موبایل و مقداری مدارک متعلق به شهروندان کشف گردید که مشخص شد متهم از سارقان سابقه دار و حرفه ای لوازم خودرو در پایتخت است که در این رابطه پرونده در کلانتری 108 نواب تشکیل و موضوع به مقام قضائی اطلاع داده شد.

 

اخبار  حوادث  -  باشگاه خبر  نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------