آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

ارسال کننده پیام های تهدید آمیز ، داماد خانواده بود



رئیس پلیس فتا كردستان از دستگیری فردی خبر داد ، که در فضای مجازی پیام های تهدید آمیز برای خانواده همسرش ارسال می کرد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "فرامرز شاکری" در این زمینه گفت : در پی ارجاع یک فقره پرونده جرایم رایانه ای با موضوع تهدید و اخاذی از مراجع قضایی به پلیس فتا ، رسیدگی به پرونده به اداره مبارزه با جرایم سایبری این پلیس محول شد .

وی افزود : تحقیق از شاکی پرونده حکایت از آن داشت ، اخیرا شخصی ناشناس از طریق شبکه اجتماعی تلگرام اقدام به ارسال پیام های تهدید و توهین آمیز علیه خانواده اش کرده است .

این مقام انتظامی اضافه کرد : در این راستا ماموران پرونده وارد عمل شده و با انجام اقدامات فنی و تخصصی فرد ارسال کننده پیام ها را که داماد خانواده بود ، شناسایی کردند .

سرهنگ شاکری ضمن اشاره به احضار متهم به پلیس فتا ، تصریح کرد : متهم در بازجویی های انجام شده ، صراحتا به بزه انتسابی با انگیزه اختلافات خانوادگی ، انتقام جویی و تسویه حساب شخصی اعتراف کرد .

رئیس پلیس فتای کردستان خاطرنشان کرد : با تکمیل پرونده ، از سوی مقام قضایی برای متهم به اتهام تهدید ، اخاذی و مزاحمت اینترنتی قرار قانونی صادر شد .

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------