آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

حفاری برای اشیاء عتیقه جهت کلاهبرداری



 اخبار حوادث ,خبرهای  حوادث ,حوادث  روز

سه مرد و یک زن به بهانه پیدا کردن اشیاء عتیقه وارد روستایی شده و اقدام به حفاری کردند تا به این شیوه از اهالی این منطقه کلاهبرداری کنند.

به گزارش  آنا،‌ ماموران انتظامی شهرستان آباده مطلع شدند عده‌ای مبادرت به حفاری غیرمجاز در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان کرده‌اند.

‌در بررسی‌های به‌عمل آمده مشخص شد،‌ سه ‌مرد و یک زن بصورت شبانه در یکی از خانه‌های مخروبه در آن روستا با انگیزه دستیابی به گنج اقدام به حفاری می‌کنند. به دنبال این خبر، ماموران موفق به دستگیری سه متهم این پرونده شدند.

سرهنگ ‌اسماعیل زراعتیان، فرمانده انتظامی شهرستان آباده استان شیرازدر این خصوص گفت: با بررسی وتحقیق از کارشناسان میراث فرهنگی دراستان فارس مشخص شد این منطقه فاقد هرگونه سابقه گنج واشیاء باارزش وقیمتی تاریخی است. این افراد سودجو با تطمیع روستاییان این منطقه و دادن وعده و وعید‌های کذب قصد اخاذی از مردم این روستا را داشته‌اند‌.

وی ادامه داد: سرکرده باند حفاران غیرمجاز نیز با تلاش ماموران انتظامی شهرستان آباده در شیراز دستگیر شد و هر چهار نفر اعضای این باند با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------