آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

دستگیری زن رمال با 202 میلیون تومان کلاهبرداری




اخبار حوادث - رئیس پلیس آگاهی استان البرز خبر داد
دستگیری زن رمال با 202 میلیون تومان کلاهبرداری

دو نفر که با همکاری یکدیگر اقدام به گرفتن فال قهوه و رمالی برای افراد کرده و از طعمه‌های خود 202 میلیون تومان کلاهبرداری کرده بودند، از سوی پلیس آگاهی استان البرز شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، حمیدرضا گل صباحی گفت: در پی دریافت پرونده شکایت یکی از شهروندان از زنی مبنی بر کلاهبرداری از وی به واسطه رمالی و دعانویسی با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله تیمی ویژه از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان پیگیری و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: شاکی در تحقیقات اولیه ماموران عنوان داشت که از طریق خانواده‌اش با این زن آشنا شده و پس از مدتی رفت و آمد خانوادگی و کسب اطلاعات درباره برخی از مشکلات و مسائل زندگی خانوادگی وی با گرفتن فال قهوه و ادعای اینکه زندگی شما طلسم شده و باید این طلسم‌ها باطل شود با احساسات این فرد بازی کرده و با توسل به این شیوه مبالغ هنگفتی از وی کلاهبرداری کرده است.

گل صباحی در خصوص شیوه و شگرد این رمال کلاهبردار گفت: نامبرده با انجام مانورهای تقلبی مدعی شده بود که با جنیان در ارتباط بوده و توانایی خوب شدن بیماری آلزایمر، ثروتمند شدن، باز کردن قفل روزی، بازکردن بخت و ... را دارد و در قبال تعدادی از دعاهای دست‌نویس کاغذی و خر مهره، مبلغی حدود 45 میلیون تومان از این خانواده کلاهبرداری کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: با راهنمایی‌های شاکی و انجام تحقیقات محسوس و نامحسوس از متهم با هماهنگی مقام قضایی زن کلاهبردار طی یک عملیات پلیسی در منزلش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

متهم در بازجویی‌های ماموران علیرغم انکارهای اولیه در مواجهه با شواهد و مدارک موجود و شگردهای خاص پلیسی اقرار کرد که تنها وی توانایی گرفتن فال قهوه را دارد و نوشتن دعاها و رمالی توسط زن دیگری که همدست وی بود، انجام می‌شود.

گل صباحی اظهار داشت: با توجه به اعترافات نامبرده، متهم ردیف دوم نیز در یک عملیات پلیسی دستگیر و به جرم خود مبنی بر دعا نویسی اعتراف و اقرار کرد که چندین سال است که به چنین کاری مشغول است و تا کنون با این شیوه مبلغ 202 میلیون تومان از طعمه‌های خود کلاهبرداری کرده است.

در بازرسی از منزل متهم تعدادی کتاب ادعیه، فال قهوه و خر مهره کشف و تا کنون تعداد 9 نفر مالباخته شناسایی و متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده و از آنجا با قرار وثیقه قانونی 300 میلیون تومانی روانه زندان شدند.
اخبار حوادث - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------