آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

مردي كه در درگيري با مادرش او را كشت



متهم معتادي كه مادرش را به قتل رسانده بود دستگير شد. در ساعت١٤ روز ۱۷ بهمن‌ماه راننده كاميوني در مسير معدن گچ در منطقه روستاي چهل گيس با ماموران تماس گرفت و گفت كه جسد سوخته زني را در بياباني پيدا كرده است.

 

ماموران كلانتري ۱۷۸ قيام‌دشت وقتي در محل حادثه حاضر شدند جسد نيم سوخته زني ميانسال را ديدند كه از ناحيه بالاتنه سوخته بود. اين راننده كاميون به ماموران كلانتري گفت: در حال حركت به سمت معدن گچ بودم كه تاكسي زردرنگي را بالاي جاده ديدم كه توقف كرد. تعجب كردم چون در اين مسير تنها كاميون‌هاي معدن گچ رفت و آمد مي‌كردند. ناگهان همين كه راننده تاكسي متوجه حضور من در جاده شد سوار ماشينش شد و به سمت جاده اصلي حركت كرد. من توانستم بخشي از شماره پلاك ماشين را يادداشت كنم.

 

وقتي بالاي سر گودالي كه تاكسي توقف كرده بود رفتم متوجه شدم از داخل گودال دود از جسدي بلند مي‌شود كه داخل گودال است. بعد از حضور نيروهاي پليس جسد به پزشكي قانوني منتقل شد. كارآگاهان با توجه به شماره پلاك تاكسي زرد رنگي كه در دست داشتند تحقيقات ويژه خود را آغاز كردند تا اينكه صبح ۱۸ بهمن‌ماه ماموران پليس اگاهي تهران در جريان ماجراي ناپديد شدن مادر ۶۰ ساله‌اي در منطقه يافت‌آباد قرار گرفتند. تيم پليسي در ادامه تحقيقات با خانواده زن گمشده صحبت كردند و آنها گفتند كه مادرشان از صبح روز يكشنبه كه از خانه بيرون رفته هنوز بازنگشته است. ماموران پي بردند پسر بزرگ اين خانواده اعتياد به مواد مخدرشيشه و ترياك دارد و با خودروي تاكسي زرد رنگي مسافركشي مي‌كند. خانواده زن جوان در پزشكي قانوني موفق به شناسايي مادر ۶۰ ساله‌شان به نام مهين شدند.

 

كارآگاهان در ادامه تحقيقات متوجه شدند كه شماره پلاك تاكسي زرد رنگي كه راننده كاميون برداشته بود با شماره پلاك ماشين پسر اين زن مطابقت دارد. همين كافي بود تا پسر بزرگ خانواده به عنوان مظنون اصلي پرونده قتل جسد سوخته زن ميانسال مورد رديابي قرار گيرد و ساعت يك ظهر دوشنبه ۱۸ بهمن ماه، محمد ۴۰ ساله در منطقه ۱۷ شهريور از سوي ماموران دستگير شد. محمد در اعتراف‌هايش گفت: من اعتياد دارم و همسر و بچه‌ام را به همين دليل آزار و اذيت مي‌كردم آنها هم من را ترك كردند. من تنها زندگي مي‌كردم و هيچ اختلافي با مادرم نداشتم.

 

روز حادثه مادرم با من تماس گرفت و از من خواست تا او را به يك بيمارستان برسانم. دنبالش رفتم و با هم سوار ماشين من در مسير اتوبان آزادگان بوديم. مي‌دانستم در اين مسير بيمارستاني نيست از او سوال كردم كه كجا مي‌رويم؟ گفت: مي‌خواهد مرا به كمپ ترك اعتياد ببرد. با مادرم درگير شدم و ناگهان كنترلم را از دستم دادم و با پيچ گوشتي ضرباتي به كمر و پهلويش زدم.

 

پس از قتل به دنبال محلي بودم كه جسد را پنهان كنم كه وارد مسير خاكي شدم و جسد مادرم را داخل يك گودال انداختم و چون هميشه پشت خودرويم يك گالن بنزين داشتم اقدام به سوزاندن جسد مادرم كردم كه ديدم خودروي كاميوني به سمت من در حال حركت است كه ترسيدم و پا به فرار گذاشتم. سرهنگ كارآگاه حميد مكرم، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران گفت: متهم پس از اعتراف به قتل مادرش با قرار بازداشت موقت از سوي دادگاه شعبه ۱۰۱ دادگاه عمومي و انقلاب خاوران براي تحقيقات بيشتر در اختيار ماموران اداره ۱۰ پليس آگاهي تهران قرار دارد.

 

 اخبار  حوادث  -  اعتماد 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------