آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کره شمالی اولین تمرین شبیه‌سازی «ماشه هسته‌ای» را برگزار کرد

رسانه‌های کره شمالی از برگزاری اولین تمرین شبیه‌سازی ماشه هسته‌ای خبر می‌دهند. رسانه‌های کره شمالی از برگزاری اولین تمرین شبیه‌سازی ماشه…

اف.بی.آی برای اطلاعات درباره آتش سوزی در یک مرکز اسلامی جایزه تعیین کرد



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,آتش‌سوزی
دفتر تحقیقات فدرال آمریکا (اف.بی.آی) و مقام‌های محلی اعلام کردند، حادثه آتش‌سوزی اخیر در محل یک مسجد و مرکز اسلامی در "کیپ جیراردو" در نخستین ساعات آغاز ماه مبارک رمضان را در دست تحقیقات قرار داده و ۵۰۰۰ دلار جایزه را برای اطلاعات درخصوص عوامل پشت این آتش سوزی تعیین کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، به نقل از ای بی سی نیوز، گزارش شده که واحد آتش‌نشانی شهر کیپ جیراردو در ابالت میسوری حوالی ساعت پنج صبح جمعه به وقت محلی عملیات خاموش کردن آتش در مرکز اسلامی کیپ جیراردو را بعد از تخلیه ۱۵ تن از این محل آغاز کرده است.

 

این آتش سوزی ساعاتی بعد از آغاز ماه مبارک رمضان اتفاق افتاده است.

 

بر اساس اعلام پلیس، هیچ شخصی در این حادثه زخمی نشده اما ساختمان این محل دچار آسیب شده است.

 

شعبه مرکز روابط اسلامی آمریکا (بزرگترین سازمان حامی حقوق مدنی مسلمانان در این کشور) در میسوری از مقامهای ضابط قانون خواست در خصوص امکان عمدی بودن این آتش سوزی بر اساس انگیزه‌های بدخواهانه تحقیق کنند.

 

ابراهیم هوپر، مدیر ارتباطات ملی در شورای روابط اسلامی آمریکا در بیانیه‌ای اظهار کرد: از آنجا که این آتش سوزی مشکوک به نظر می‌رسد و در یک مقطع زمانی دارای اهمیت مذهبی و علیه یک پرستشگاه مذهبی اتفاق افتاده، ما از مقامهای مجری قانون در آمریکا میخواهیم در مورد سوءنیتهای احتمالی پشت این آتش سوزی تحقیق کنند.

 

گزارش شده که این حادثه توسط  اف.بی.آی در دست تحقیق قرار گرفته و این نهاد جایزه‌ای ۵۰۰۰ دلاری را برای هرگونه اطلاعاتی که منجر به بازداشت هرگونه متهم مرتبط با این آتش سوزی شود، تعیین کرده است.

 

پلیس محلی نیز از مردم خواسته با یک شماره تلفن به منظور صحبت با کارآگاهان درباره هرگونه شواهدی که در ارتباط با این حادثه دارند، تماس بگیرند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------