محقق چینی کرونا در آمریکا به قتل رسید



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , محقق چینی کرونا
خبرها حاکی از آن است که یک محقق چینی دانشگاه پیتزبورک آمریکا در حالی که به آخرین نتایج برای ویروس کرونا نزدیک شده بود، به وضع مشکوکی به قتل رسید.

روزنامه دیلی میل انگلیس و پایگاه خبری "ساینتیست" آمریکا روز شنبه در گزارش مشابهی اعلام کردند که پیکر دکتر «بینگ لیو»، استاد دانشکده پزشکی دانشگاه «پیتزبورگ» آمریکا که در حال انجام آخرین تحقیقات پیرامون کشف بسیار مهم منشأ ویروس کرونا بود، در آپارتمانش پیدا شد.  گفته می شود که وی احتمالا خودکشی کرده است.

 

پلیس شهرک دانشگاهی پیتزبوگ اعلام کرد که لیو ۳۷ ساله عصر روز شنبه دوم ماه مه (۱۳ اردیبهشت) تنها در  آپارتمان خود به سر می برد که فردی ۴۶ ساله به نام "هائو گو" به نحوی وارد منزلش شخصی‌اش شد که درهای آن قفل نبوده و گلوله‌هایی به سر و گردن او شلیک کرد.

 

پلیس علت مرگ او را جراحت و خونریزی ناشی از اصابت گلوله به سر و گردن اعلام کرد و گفت که اگرچه مقتول متاهل و بدون فرزند است اما همسرش در هنگام بروز حادثه در 

 

منزل نبود به همین دلیل قاتل براحتی توانست او را به قتل رسانده و بلافاصله بعد از ارتکاب جرم اسلحه خود را با خود برده و به خودروی خود در چند ۱۰ کیلو متری محل حادثه برگشت.

 

 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , محقق چینی کرونا

 

یافته های پلیس تجسس از محل حادثه نشان داده که ظاهرا قاتل و مقتول پیشتر همدیگر را می شناختند اما ماهیت این ارتباط هنوز مشخص نیست و گمانه زنی ها برای انگیزه این قتل نیز همچنان نامعین است، چرا که بعد از قتل هیچ یک از وسایل منزل ربوده نشده و حتی در چینش آنها نیز تغییری ایجاد نشده بود.

 

دانشگاه پیتزبورگ بعد از این حادثه با صدور بیانیه ای او را دستیار گروه بیولوژیک معرفی کرد و نوشت که او در آستانه کشف یافته‌های مهم برای درک ساز و کارهای سلولی زیربنای عفونت ویروس کرونای جدید و زیربناهای سلولی بیماری‌های متعاقب آن بود که قبل از اعلام نتیجه نهایی تحقیقات علیمی خود به قتل رسیده است.

 

 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , محقق چینی کرونا

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------