آخرین اخبار بین الملل

بایدن و اوباما،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست. به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، کمپین…

برگزاری مراسم تحلیف جو بایدن همراه با اعمال برخی محدودیت‌ها



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,جو بایدن
کمیته مشترک برگزاری مراسم‌های تحلیف در کنگره آمریکا از اعمال برخی محدودیت‌ها برای برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید آمریکا خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان‌ان، طبق بیانیه صادره از سوی کمیته مشترک برگزاری مراسم‌های تحلیف در کنگره آمریکا، مراسم تحلیف جو بایدن، رئیس‌جمهور منتخب این کشور در انتخابات ۲۰۲۰ قرار است با درنظر گرفتن برخی محدودیت‌ها برگزار شود.

 

براین اساس، مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید آمریکا که قرار است در روز بیستم ژانویه ۲۰۲۱ برگزار شود، حضور مهمانان و حاضران با محدودیت صورت می‌گیرد که از این رو تعداد حاضران در مراسم تحلیف کاملا همانند مراسم سخنرانی رؤسای جمهور ایالات متحده پیرامون وضعیت کشور در کنگره است.

 

مراسم تحلیف بایدن نیز طبق معمول بیرون از ساختمان کاپیتول یا کاخ کنگره برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود که حاضران از ماسک استفاده کرده و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

 

کمیته تحلیف ریاست‌جمهوری آمریکا همچنین طی چند روز اخیر از مردم این کشور درخواست کرده است تا از سفر برای شرکت در این مراسم خودداری کنند.

 

روی بلانت، رئیس کمیته مشترک برگزاری مراسم‌های تحلیف در کنگره آمریکا نیز طی بیانیه‌ای اعلام کرده است که، تصمیم در رابطه با چگونگی بر‌گزاری مراسم تحلیف در سال ۲۰۲۱ با مشورت متخصصان درمانی و بهداشتی مختلف آمریکا و و همچنین کمیته تحلیف ریاست‌جمهوری اتخاذ شده است.

 

اعضای کنگره آمریکا نیز امسال برای شرکت در مراسم تحلیف، به جای دریافت ۲۰۰ هزار بلیت هر کدام دو بلیت دریافت می‌کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------