آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

کناره‌گیری هماهنگ‌کننده کارگروه کرونا در دولت ترامپ/ کاخ سفید برایش آرزوی موفقیت کرد



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل,کرونا
کاخ سفید روز سه‌شنبه پس از آنکه "دبورا برکس"، هماهنگ‌کننده کارگروه کرونا برنامه خود برای بازنشستگی را اعلام کرد، برای او آرزوی موفقیت کرد. 

به گزارش ایسنا به نقل از هیل، "کایلی مک‌انانی"، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید روز سه‌شنبه توییت کرد: رئیس جمهور دونالد ترامپ، احترام ویژه‌ای به دکتر برکس می‌گذارد. برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم.

 

برکس در ماه مارس برای فعالیت به عنوان هماهنگ‌کننده کارگروه کرونا انتخاب شد و اغلب در کنار دیگر مقامات سلامت، در جلسات توجیهی منظم- پیش از اینکه در ماه مه به طور گسترده متوقف شوند- حضور داشت.

 

برکس روز سه‌شنبه در مصاحبه‌ای با Newsy گفت برای مدتی به دولت جو بایدن کمک می‌کند، اما می‌خواهد بازنشسته شود.

 

وی گفت تجربه‌اش در کارگروه کرونای کاخ سفید بسیار پرمشغله بوده و افزود از اینکه خانواده‌اش را هم به نوعی درگیر کرده، پشیمان است.

 

آسوشیتدپرس گزارش داد برکس طی تعطیلات روز شکرگزاری با اعضای خانواده‌اش به دلاور سفر کرده، در حالی که مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه به عدم انجام این کار کرده بود. برکس گفت برای آماده‌سازی یک ملک و فروش آن سفر کرده بود.

 

بایدن در این باره که آیا می‌خواهد برکس نقشی در تیم کرونای او داشته باشد یا خیر، صحبتی نکرده است. وی از آنتونی فائوچی، متخصص ارشد بیماری‌های عفونی ایالات متحده خواسته است به عنوان مشاور پزشکی ارشد فعالیت کند.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------