تعداد قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا از ۲۰ هزار نفر گذشت/ بیش از ۱۰ هزار کشته در نیویورک



اخبار,اخبار پزشکی,کرونا در ایتالیا
منابع دولتی در ایتالیا از افزایش تعداد قربانیان ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) در این کشور به بیش از ۲۰ هزار نفر خبر دادند.

به گزارش تسنیم به نقل از شبکه خبری اسکای‌نیوز، آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا روز دوشنبه اعلام کرد شمار قربانیان ویروس کرونا (بیماری کووید-19) در این کشور به 20465 نفر رسیده است.

 

ایتالیا بعد از آمریکا دومین کشوری است که شمار قربانیان ویروس کرونا در آن از 20 هزار نفر عبور کرده است. بعد از این دو کشور، اسپانیا با نزدیک به 17500 مورد مرگ‌ومیر بر اثر کرونا در رتبه سوم جهان قرار دارد و با توجه به تعداد موارد مرگ‌ومیر در این کشور طی روزهای اخیر به نظر می‌رسد که آمار این کشور نیز ظرف چند روز آینده به بیش از 20 هزار نفر برسد.

 

بر اساس جدیدترین آمارهای منتشر شده از سوی آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا، طی 24 ساعت گذشته 566 نفر به آمار قربانیان و 3153 نفر به آمار مبتلایان به کرونا در این کشور افزوده شده است. آمار کلی مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا اکنون حدود 160 هزار نفر است.

 

ایتالیا از لحاظ آمار مبتلایان به ویروس کرونا پس از آمریکا و اسپانیا در رتبه سوم جهان و از لحاظ شمار قربانیان کرونا نیز پس از آمریکا در رتبه دوم جهان قرار دارد.

 

شمار جانباختگان کرونا در ایالت نیویورک آمریکا از ۱۰ هزار تن فراتر رفت

شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داد «اندرو کومو» فرماندار ایالت نیویورک آمریکا اعلام کرد ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۶۷۱ نفر در این ایالت بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته‌اند و آمار مرگ‌ومیر ناشی از این ویروس به ۱۰ هزار و ۵۶ نفر رسیده است.

 

فرماندار نیویورک گفت که این ایالت اوج شرایط حاد را از سر گذارنده و در صورتی که مردم برای ماندن در خانه و انجام اقدامات احتیاطی همکاری کنند، وضعیت این ایالت به سوی بهتر شدن پیش می‌رود.

 

افزایش آمار مبتلایان به ۳۲۳۱ نفر در قطر/ منع آمد و شد در ایالت خارطوم سودان

دولت سودان اعلام کرد مقررات منع آمد و شد به مدت سه هفته در ایالت خارطوم اعمال خواهد شد.

 

مقررات منع آمد و شد از شبنه آینده و در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اعلام شده است.

 

در قطر هم آمار مبتلایان به ویروس کرونا به 3 هزار و 231 نفر رسید.

 

وزارت بهداشت قطر با اعلام ثبت 252 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا  آمار مبتلایان تا امروز دوشنبه را 3 هزار و 231 نفر اعلام کرد.

 

آمار فوتی ها هم همچنان هفت نفر اعلام شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------