معرفی بهترین مکمل‌های تقویت پوست و مو



مراقبت از پوست و مو، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افرادی است که با مشکلات پوست و مو درگیر هستند. در راستای پاسخ به این نیاز بازار، مکمل‌های متنوعی برای تقویت پوست و مو روانه بازار شده‌اند. ولی چالش اصلی، پیدا کردن مکمل‌هایی است که حاوی مواد مغذی و تقویت کننده پوست و مو باشند!

 

اگر مشکل شما هم پیدا کردن مکمل‌هایی است که حاوی آنتی ‌اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی حیاتی برای تقویت و بهبود سلامتی پوست و مو هستند، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. در این مقاله می‌خواهیم بهترین مکمل‌های تقویت پوست و مو براساس تجربه مصرف کنندگان را به شما معرفی کنیم.

مکمل تقویت کننده هیرتامین

اولین مکمل تخصصی، قدرتمند و مغذی که برای حفاظت و تقویت موها می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، کپسول هیرتامین (Hairtamin) است. مکمل تقویت کننده هیرتامین با فرمولاسیون 100 درصد گیاهی، حاوی ترکیبات قوی از آنتی ‌اکسیدان‌ها، مواد معدنی و ویتامین‌های ضروری A، گروه B، C، D، زینک، بیوتین، سلنیوم، تیامین و نیاسین است که به داشتن موهایی بلند، پرپشت و ضخیم کمک می‌کند. این مکمل از عصاره رزماری، زردچوبه، فلفل سیاه، آلوئه ‌ورا، گیاه دم ‌اسب، گزنه، لوتئین و باکوپا تهیه شده‌ است.

 

کپسول هیرتامین قوی‌ترین مکمل تخصصی پوست، مو و ناخن است که طی یک دوره مصرف، سلامتی و شادابی را برای پوست، مو و ناخن‌ها به ارمغان می‌آورد. مزایای مصرف این مکمل عبارتند از:

 - تقویت رشد و کاهش ریزش موها، افزایش ضخامت و درخشندگی تارهای مو

 - تقویت گردش خون در پوست سر و تحریک رشد مو در نواحی کم ‌پشت

 - محافظت از سلول‌ها در برابر آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد

 - کمک به کنترل ریزش موی آندروژنیک (هورمونی و ارثی)

 - پیشگیری از خشکی و شکنندگی مو

 - افزایش خون رسانی به پوست سر

 

مکمل تقویت کننده هیرتامین

 

قرص مکمل فیتو فانر

مکمل فیتو فانر یا همان قرص مکمل تقویت مو فیتو فانر PHYTOPHANERE یک محصول فرانسوی است که برای تقویت و کمک به‌ سلامتی پوست و مو تولید شده ‌است. این مکمل 100 درصد گیاهی بر پایه جوانه گندم، بذر گل گاو زبان، روغن ماهی، روغن هویج، عصاره رزماری، روغن دانه آفتابگردان، عصاره گیاه باربادوس، گلیسیرین، روغن سبوس برنج و مخمر تولید شده ‌است. مکمل فیتو فانر سرشار از مواد ضروری مانند ویتامین‌های گروه B، A و C، ویتامین E، امگا 3 و 6، بیوتین و سیستئین.

ترکیبات وجود در فیتو فانر با تحریک تولید کراتین در ریشه موها به کاهش ریزش موها و افزایش رشد و ضخامت آنها کمک می‌کند. مزایای مصرف این مکمل عبارتند از:

 

- کمک به کاهش ریزش مو و درمان موهای نازک و کم ‌پشت

 - تقویت کردن، پر شدن، استحکام و براق شدن مو و ناخن‌ها

 - افزایش لطافت و خاصیت ارتجاعی پوست و مو

 - افزایش خاصیت درخشندگی و استحکام موهای بلند

 - فاقد هرگونه مواد حساسیت‌زا یا هورمونی

 

قرص مکمل فیتو فانر

 

قرص کوکونات کلاژن

مکمل اختصاصی بعدی که برای جوان ‌سازی و تقویت پوست، مو و ناخن طراحی شده ‌است، کپسول کوکونات کلاژن است. این مکمل بر پایه کلاژن هیدرولیز شده، پودر روغن نارگیل و ویتامین C تولید شده و دارای فرمولاسیونی قدرتمند برای جوان ‌سازی و مراقبت از پوست، تقویت و آبرسانی موها و حفظ سلامت و تقویت مو و ناخن است. خرید قرص کوکونات کلاژن برای افرادی که می‌خواهند پوست و مویی شاداب، سفت و بدون چین و چروک داشته‌ باشند، بهترین انتخاب است.

 

کوکونات کلاژن، به ‌عنوان بهترین مکمل تخصصی تقویت کننده و جوان ‌سازی پوست در سال 2022 معرفی شده ‌است. مزایای مصرف این مکمل عبارتند از:

 

- تحریک کلاژن سازی در پوست و به تعویق انداختن پیری پوست

 - جذب بهتر کلاژن به‌ علت دارا بودن فرم کلاژن هیدرولیز شده

 - کمک به حفظ سفتی پوست، افزایش الاستیسیته و استحکام پوست به ‌واسطه تأمین ویتامین C

 - افزایش آبرسانی و کاهش شل شدن پوست

 - کمک به ‌سلامتی پوست، مو و ناخن

مکمل درموسیس پلاس

قرص درموسیس پلاس هم یک مکمل غذایی و گیاهی است. این مکمل خاصیت تقویت کنندگی دارد و یک تقویت کننده کامل برای پیشگیری از پیری زودرس، بهبود وضعیت پوست، کاهش ریزش مو و بهبود فرم طبیعی ناخن‌ها محسوب‌ می‌شود. درموسیس پلاس حاوی کلاژن و هیالورونیک اسید، ویتامین‌های A، B، C و E، عصاره گیاه دم ‌اسب، آنتی اکسیدان‌های قوی، کوآنزیم کیوتن، زینک، کلاژن، و آهن است که از عصاره گیاهان دارویی استخراج‌ شده‌اند.

 

درموسیس پلاس به حفظ رطوبت و انعطاف پذیری پوست، تقویت خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری آن کمک می‌کند و موجب به تعویق انداختن روند پیری پوست می‌شود. مزایای مصرف این مکمل عبارتند از:

 - حفظ رطوبت در پوست، شادابی صورت و کاهش چین و چروک‌های سطحی آن

 - تقویت فولیکول‌های مو و افزایش ضخامت و سرعت رشد موها

 - کمک به کاهش ریزش مو ناشی از تغذیه نامناسب

 - تقویت ساختار مو و ناخن و حفظ بافت و استحکام آنها

 

مکمل درموسیس پلاس

 

مکمل پرفکت بیوتی

قرص پرفکت بیوتی برند یوروویتال یک مکمل دریایی برای حفظ جوانی و شادابی پوست است. این مکمل از کلاژن هیدرولیز شده انحصاری Colyss با منشأ دریایی تولید شده که سازگارترین کلاژن با بدن انسان است. وجود عصاره چای ‌سبز، عصاره انگور فرنگی سیاه، عصاره دانه انگور، کوآنزیم Q10 و سیلیکون در کنار کلاژن، این مکمل را به یک از بهترین جوان سازهای طبیعی پوست تبدیل کرده است.

 

هرچند به ‌طور کلی نمی‌توان جلوی روند پیر پوستی را گرفت، ولی پرفکت بیوتی با جبران کلاژن از دست رفته، این روند را به تأخیر می‌اندازد. مکمل پرفکت بیوتی با تحریک کلاژن سازی پوست، به تقویت آبرسانی پوست و بهبود استحکام و خاصیت کشسانی پوست کمک می‌کند. استفاده از این محصول چندین مزیت دارد، از جمله:

 

- تقویت آبرسانی به پوست و ایجاد ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر

 - وجود عصاره گیاهان ارزشمند با خواص آنتی اکسیدان در فرمولاسیون آن

 - کاهش سرعت فرآیند پیری پوست با رفع کم آبی و چین و چروک‌های پوستی

 - ترکیبات آنتی اکسیدان برای خنثی نمودن آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد

 - تأمین تمام ریز مغذی‌های ضروری برای حفظ سلامت پوست، مو و ناخن

از کجا مکمل‌های پوست، مو و ناخن بخریم؟

مکمل‌های غذایی که در این مطلب معرفی کردم، حاوی ترکیبات و ریز مغذی‌هایی هستند که به تقویت و بهبود وضعیت پوست، مو و ناخن کمک می‌کنند. با توجه به وجود مکمل‌ها و داروهای بی کیفیت و مشابه برندهای اصل در بازار ایران، پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه خریدی مطمئن داشته‌ باشید، از فروشگاه‌های معتبر و شناخته ‌شده خرید کنید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024