آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

فرمانده انتظامی و رئیس کلانتری ۱۶ زاهدان برکنار شدند



فرمانده انتظامی زاهدان،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
شورای تامین سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که فرمانده انتظامی زاهدان و رئیس کلانتری ۱۶ این شهر از سمت خود عزل شدند.

به گزارش ایسنا، شورای تامین سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که این عزل به دنبال حوادث رخداده در ۸ مهر سال جاری صورت گرفته است.

 

در بیانیه شورای تامین استان با اشاره به حوادث هشت مهرماه سال جاری در زاهدان و علل آن آمده است: پرونده حوادث تلخ زاهدان اعم از محرکین، اغتشاشگران و مهاجمین به کلانتری و از طرفی به مسئولین ذیربط انتظامی جهت رسیدگی به تخلفات و جرائم، تشکیل و به همراه مستندات کامل برای رسیدگی همه جانبه به مراجع قضایی ارسال شده تا به صورت دقیق و بر اساس ضوابط قانونی مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

فرمانده انتظامی زاهدان،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
فرمانده انتظامی زاهدان،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی

 

 در روز جمعه ۸ مهرماه سالجاری، تعدادی از افراد مسلح ناشناس به کلانتری ۱۶ زاهدان حمله کردند که به گفته استاندار در پی این حمله تروریستی ۱۹ نفر کشته و ۲۱ نفر مجروح شدند.

 

بعد از این حمله تروریستی شورای تامین سیستان و بلوچستان با صدور اطلاعیه‌ای، مردم را به حفظ آرامش دعوت و اعلام کرد: افرادی که ساعتی پیش قصد داشتند با تیراندازی اوضاع شهر را ناامن کنند با هوشیاری و واکنش نیروهای امنیتی و انتظامی اوضاع کنترل گردیده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------