آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پیشنهاد یک استاد دانشگاه پس از کشف ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش: فهرست اموال ۱۰۰ روحانی مشهور و آقازاده های شان را منتشر کنید

یک استاد دانشگاه با انتشار توئیتی به حواشی ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که عصرایران روایت…

مرعشی: برخی ائمه‌جمعه، عذرخواهی کنند



حسین مرعشی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
نایب رییس جبهه اصلاحات از بیانیه منتشره منتسب به مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار شگفتی و تأسف کرد و اظهار داشت اگر اقتضای زمان و مکان در اجتهاد لحاظ نشود نتیجه آن چیزی جز وهن اسلام، ارتجاع و طالبانیسم نخواهد بود.

به گزارش ایسنا، نایب رییس جبهه اصلاحات عذرخواهی را راهی به سوی مردم و آینده بهتر برای کشور دانست.

 

در جلسه اخیر مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران گزارشی از مطالعه آسیب شناسی اصلاحات توسط هادی خانیکی ارائه و در ادامه آن به ویژگی‌های شرایط جاری در کشور نیز پرداخته شد.

 

در این جلسه همچنین دیدار‌های صورت گرفته با مسئولین مورد ارزیابی قرار گرفت و با توجه به بازخورد‌ها ادامه دیدار‌ها و گفتگو‌ها در شرایط حاضر بلاموضوع، اما اصل گفتگو همچنان در دستور دانسته شد.

 

حسین مرعشی، رئیس جلسه نیز به موضوعات سیاسی روز پرداخت و ابتدا اعمال محدودیت‌های تحصیلی و شغلی جدید برای دختران و زنان در افغانستان از سوی طالبان را به شدت محکوم و نسبت به رنج و محرومیت فزاینده زنان افغان اظهار تأسف کرد.

 

وی گفت: همه این اقدامات به اسم اسلام انجام می‌شود در حالی که اسلامی که حضرت رسول (ص) منادی آن بود بر رعایت و تأمین حقوق انسان‌ها اعم از زن و مرد تأکید داشته و جلوگیری از رشد انسان‌ها را برنمی‌تابد.

 

نایب رییس جبهه اصلاحات همچنین از بیانیه منتشره منتسب به مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار شگفتی و تأسف کرد و اظهار داشت اگر اقتضای زمان و مکان در اجتهاد لحاظ نشود نتیجه آن چیزی جز وهن اسلام، ارتجاع و طالبانیسم نخواهد بود.

 

وی اظهار امیدواری کرد که بیانیه مذکور از طرف جامعه مدرسین قم تکذیب گردد.

 

مرعشی در پایان سخنان خود با انتقاد از روش برخی خطبای جمعه بی‌دین نامیدن برخی شخصیت‌های مورد احترام کشور و جامعه را نکوهش کرد و از آنان خواست ضمن عذرخواهی، در محتوای گفته‌های این شخصیت‌ها تأمل کنند تا بلکه راهی به سوی مردم و آینده بهتر بیابند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------