آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

مشاور فرمانده کل سپاه: مسئولین درجه یک و سرداران بزرگی را دیدم که کم آوردند و مقابل نظام ایستادند



مشاور فرمانده کل سپاه،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
مشاور فرمانده کل سپاه گفت: به چشم دیدم سرداران بزرگ و فرماندهانی کم آوردند که لحظه به لحظه جنگ بودند و چه شجاعت‌هایی داشتند، کم آوردند و مقابل ارزش‌ها، آقایشان و نظام ایستادند. ما دیدیم سرداران بزرگ و مسئولین درجه یک این نظام بودند را دیدیم که کم آوردند.

به گزارش اعتمادآنلاین، سردار حمید اباذری مشاور فرمانده کل سپاه و جانشین اسبق دانشگاه افسری امام حسین(ع) در یادواره شهدای خیابان فلسطین شهرستان ساری، با اشاره به اعتراضات اخیر با بیان اینکه «بزرگترین دروغ‌ها را می‌گویند و خیلی‌ها هم باور می‌کنند»، گفت: «مگر مملکت ما همینطوری به اینجا رسیده که حالا 4 تا اراذل و اوباش به مملکت آسیب برسانند؟ زمان مماشات تمام شد.»

 

او ادامه داد: «ما داریم صبوری می‌کنیم ولی تو پررویی نکن؛ صبوری بچه‌های امنیت و انتظامی ما حدی دارد. امنیتی را دوره می‌کنید و مثل گرگ می‌افتید به جان بچه شیعه؟ خبری نیست! ! نظام ما خیلی قدرتمند است. جمهوری اسلامی با عنوان جمهوری اسلامی ایران آمده که وصل شود. ما در دوران آخرالزمانی هستیم.»

 

اباذری با بیان اینکه «ببینید چه بزرگان و خواصی کم آوردند»، گفت: «تو اینقدر القاب پشت سرت است؛ کلی بیت‌ات برو و بیا دارد. چرا حرف نمی‌زنی؟ مگر نمی‌بینی با این نظام مقدس و این حقیقت عالی چه رفتارهایی می‌کنند؟ مگر نمی‌بینی نسبت به آقا و ولی این جامعه چه رفتارهایی و چه توهین‌هایی می‌شود؟ بلند شو حرفت را بزن؛ تو ناسلامتی جزو خواصی؛ تو نان انقلاب را خوردی!».

 

مشاور فرمانده کل سپاه ادامه داد: «چرا الان که زمان دفاع از انقلاب است، به خاطر چی سکوت کردی؟ چرا حرف نمی‌زنی؟ دنبال این هستی که دنبال‌کننده‌هایت کم نشوند؟ نکند آنهایی که من را قبول دارند، من حرفی بزنم و بروند؟ گرفتار اینها شده‌اید.»

 

اباذری با بیان اینکه «خیلی از این چهره‌ها افراد شریفی هستند»، افزود: «اما خیلی‌ها که این ایام دیدیم می‌گوییم گاگول هستند و چیزی نمی‌فهمند یا دنیاطلب هستند. البته تقاص خون‌های ریخته شده باید گرفته شود؛ باید از کسی که در آتش این فتنه دمید تقاص خون بچه‌های بسیج و انتظامی و حتی مردم عادی گرفته شود. اینها به تقاصشان خواهند رسید.»

 

او با اشاره به اینکه «کسانی بودند سنگ انقلاب را به سینه می‌زدند»، افزود: «طرف مداح است؛ تو نان انقلاب و نظام اسلامی را خوردی؛ نان این شهدا را خوردی! تو چرا سکوت کردی؟ اینها امتحان است. از بزرگان زیاد شنیدیم که فتنه‌های آخرالزمان، صبح مومن است و شب کافر. می‌بینید چه کسانی کم آوردند؟ افراد زیادی هستند که کم آوردند و بریدند.»

 

مشاور فرمانده کل سپاه افزود: «به چشم دیدم سرداران بزرگ و فرماندهانی کم آوردند که لحظه به لحظه جنگ بودند و چه شجاعت‌هایی داشتند، کم آوردند و مقابل ارزش‌ها، آقایشان و نظام ایستادند. ما دیدیم سرداران بزرگ و مسئولین درجه یک این نظام بودند را دیدیم که کم آوردند. مقابل ارزش‌ها، آقا، نظام و مردم ایستادند. مردم از همه بصیرتر و فهیم‌تر هستند.»

 

او با اشاره به اینکه «آقای ما هرگز دل نگران نیست»، ادامه داد: «گفتند آقا ما از آینده نگرانیم فرمودند ما داریم به سمت قله می‌رویم؛ کسی که به سمت قله می‌رویم و در این مسیر سنگلاخ هم هست.»

 

اباذری افزود:‌ «اینهایی که کف خیابان 10 تا و 15 نفری می‌آیند و پول، بیت‌کوین و ارز دیجیتال می‌گیرند، همین سنگ‌ریزه‌ها هستند. اینها مزدور هستند و وظیفه ماست با افرادی که مزدور هستند قاطعانعه برخورد کنیم و با فریب‌خوردگان با زبان پدری صحبت کنیم که عزیزم، فرزندم می‌دانی به چه چیزی چنگ می‌اندازی؟».

 

او با اشاره به اینکه «آمریکا و اروپا در حال فروپاشی هستند و این آخرین تلاش‌هایشان است»، ادامه داد: «آنها در حال راه انداختن جنگ جهانی هستند که بتوانند نجات بیابند.» اباذری تاکید کرد: «اول منطقه اوراسیا را دچار جنگ کردند؛ اروپا را به جان روسیه انداختند و روسیه هم به حق عمل کرد.» او در عین حال تاکید کرد که «ما طرفدار روسیه نیستیم و این کشور هم مانند همه کشورهای دیگر با نسبتی مثل نسبت شریک تجاری یا هر نسبتی تعریف می‌شود. اگر روسیه پای خود را کج بگذارد، پایش را می‌شکنیم و با کسی تعارف نداریم. اما امروز روسیه کشوری است که نسبت به انقلاب اسلامی نسبت معقولی دارد.»

 

او در ادامه افزود: «اروپا و روسیه را به جان هم انداختند که هر دو ضعیف بشوند و بعد از آن چین و تایوان هم همینطور. ایران هم چنین شرایطی به راه انداختند. برخی کشورهایی هم در شمال‌غربی ما حرف‌هایی می‌زند و رجزخوانی‌های مسخره‌ای می‌کند؛ همه اینها برای این است که ایران را مشغول کنند. این غائله هم جمع شده و انشالله جمع خواهد شد.»

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------