آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

مقصر وضعیت فعلی کشور شخص «رئیسی» است



ابراهیم رئیسی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

روزنامه جهان صنعت نوشت: هیچ‌کس مسوولیت وضعیت فعلی کشور را برعهده نمی‌گیرد. همه همکاران سیدابراهیم رئیسی و حتی خود او در تریبون‌های مختلف صحبت می‌کنند و دلایل عجیبی در توجیه نزول کشور به وضع موجود می‌آورند. جالب است که در همین اوضاع رئیسی از همکارانش می‌خواهد تا دستاوردها و نکات مثبت عملکرد دولت را برای مردم توضیح دهند. اما او نمی‌گوید که این نکات مثبت دقیقا چه چیزی است.

 

در ادامه این گزارش آمده است: البته رئیسی و همکاران او و همه کسانی که در تثبیت و موفقیت سیدابراهیم رئیسی به عنوان بالاترین مقام اجرایی کشور نقش داشته‌اند به خوبی می‌دانند که اولین مقصر و متهم در پدید آمدن وضعیت حال حاضر کشور شخص رئیس‌جمهور است چراکه او همکاران و کارگزاران دولتش را انتخاب کرده و راهبردهایی که اجرا شده همگی به تائید رئیس‌جمهور رسیده است. بنابراین تردیدی نیست که اگر همکاران رئیس‌جمهور افرادی ناکارآمد و ضعیف هستند و سیاست‌هایی که به اجرا گذاشته شده، سیاست‌های ناکارآمد و مضر بوده است، رئیس‌جمهور در وهله اول همکاران اصلی و نزدیک خود را منصوب کرده و آن سیاست‌ها و راهبردهای نادرست را تائید و ابلاغ کرده است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------