آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اعتراض یک نماینده مجلس به اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس‌جمهور

نوری قزلجه: نماینده بستان آباد گفت: اختصاص ردیف اعتباری برای سفر رئیس جمهور بدعت محسوب می شود که با عدالت بودجه ریزی و اقدامات کارشناسی…

پیشنهاد مسیح مهاجری به کاظم صدیقی: قوه قضاییه تمام ابعاد ماجرا را شفاف به مردم گزارش دهد



مسیح مهاجری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
مسیح مهاجری گفت: اقدامی که آقای صدیقی باید انجام بدهد اینست که از مسئولیت‌هائی که برعهده دارد استعفا بدهد و با این کار به افکار عمومی عملاً اعلام کند فردی که به تعبیر خود ایشان اهل غفلت آنهم در این اندازه بزرگ است، نباید در چنین جایگاه‌هائی حضور داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین مسیح مهاجری در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: ماجرای باغ گُل اُزگُل که در اواخر اسفند گذشته دامن‌گیر آقای صدیقی امام جمعه موقت تهران و رئیس ستاد امر بمعروف و نهی از منکر شد در تمام ایام تعطیلات نوروز از موضوعات مطرح در محافل و در فضای مجازی و رسانه‌ای بود. افراد مختلف با انتشار اسناد، اظهارنظرهای متنوع و پیشنهادهای گوناگون به این موضوع می‌پردازند. خود آقای کاظم صدیقی هم در یک حالت انفعالی به استغفار و عذرخواهی متوسل شد تا بلکه ماجرا پایان یابد.

 

قطعاً استغفار و عذرخواهی آقای صدیقی اقدامی مثبت است ولی کافی نیست. در این زمینه حداقل دو اقدام دیگر هم لازم است صورت بگیرند که یکی مربوط به خود آقای صدیقی است و دیگری وظیفه قوه قضائیه است.

 

اقدامی که آقای صدیقی باید انجام بدهد اینست که از مسئولیت‌هائی که برعهده دارد استعفا بدهد و با این کار به افکار عمومی عملاً اعلام کند فردی که به تعبیر خود ایشان اهل «غفلت» آنهم در این اندازه بزرگ است نباید در چنین جایگاه‌هائی حضور داشته باشد. علاوه بر این، آقای صدیقی در منبرها و مصاحبه‌هایش نیز مطالبی را به امام زمان علیه‌السلام نسبت داده که قطعاً فاقد پایه و اساس هستند و همین هم عامل مهم دیگری است که اقتضا می‌کند ایشان در چنین جایگاه‌هائی حضور نداشته باشد.

 

آنچه از قوه قضائیه انتظار می‌رود در این زمینه انجام بدهد، بررسی دقیق پرونده باغ گُل اُزگُل و حوزه علمیه تحت نظر آقای صدیقی است بطوری که تمام ابعاد ماجرا به صورت شفاف به افکار عمومی گزارش شود و هیچ ابهامی باقی نماند. چنین اقدامی باید در مورد سایر پرونده‌ها هم انجام شود ازجمله پرونده فساد واردات چای که افکار عمومی آن را فراموش نخواهد کرد و از مطالبات مهم مردم است. قوه قضائیه می‌تواند با بررسی این قبیل پرونده‌ها و اولویت دادن به آنها، اعتبار خود را افزایش دهد و مانع مخدوش شدن بیشتر اعتبار نظام شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------