آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پیشنهاد یک استاد دانشگاه پس از کشف ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش: فهرست اموال ۱۰۰ روحانی مشهور و آقازاده های شان را منتشر کنید

یک استاد دانشگاه با انتشار توئیتی به حواشی ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که عصرایران روایت…

نماینده چابهار: در بلوچستان؛ نه تجزیه‌طلب داشتیم، نه داریم و نه خواهیم داشت/ اسلام و ایران، ناموس بلوچ‌اند



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
سعیدی گفت: اسلام و ایران ناموس بلوچ هستند، بلوچ می‌میرد، اما از ناموس خود نخواهد گذشت. ما در بلوچستان نه تجزیه‌طلب داشتیم، نه داریم و نه خواهیم داشت.

به گزارش ایسنا،معین‌الدین سعیدی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکر شفاهی خود با قرائت شعر "چو ایران نباشد تن من مباد" گفت: درگذشت برادر مجاهد رستم قاسمی، شهادت عبد صالح عبدالواحد ریگی و شهادت مظلومانه نمازگزاران بی‌گناه جمعه خونین زاهدان را به ملت ایران تسلیت عرض می‌کنم. امیدوارم بانیان اتفاقات تلخ اخیر به سزای اعمال خود برسند.

 

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از مردم سربلند استان می‌خواهم آرامش خود را حفظ کنند چرا که توسعه اقتصادی و عمرانی تنها در بستر امنیت شکل خواهد گرفت. همچنین از سفر نماینده مقام معظم رهبری به استان سیستان و بلوچستان تشکر می‌کنم و امیدوارم مصوبات آن‌ها به صورت کامل و سریع اجرایی شود.

 

وی خطاب به افرادی که مردم سیستان و بلوچستان را تجزیه‌طلب نامیدند، افزود: اسلام و ایران ناموس بلوچ هستند. بلوچ می‌میرد، اما از ناموس خود نخواهد گذشت. ما در بلوچستان نه تجزیه‌طلب داشتیم، نه داریم و نه خواهیم داشت.

 

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: افرادی که در سازمان برنامه و بودجه و مجلس در تدوین قانون برنامه و بودجه و برنامه هفتم مشارکت دارند و یا خواهند داشت در عمل و نه در شعار در راستا با نگاه بلند رهبری به سیستان و بلوچستان نگاه ویژه‌ای داشته باشند چرا که با این شیوه بودجه‌ریزی، مشکلات استان تا قیامت حل نخواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------