خودرویی که با انسان زندگی می کند +عکس



خودرویی که با انسان زندگی می کند +عکس

خودرو یک وسیله نقلیه ساده است که بسیاری از خانواده ها دارند. عده ای با خودروی خود بیار صمیمی هستند و عده ای تنها به چشم چند تکه آهن به آن نگه می کنند.

خودرو همیشه به شکل یک وسیله دیده شده است و انسان ها با خودرو ارتباط برقرار نمی کنند زیرا خودروها احساس ندارند اما در آینده ای نزدیک خودروها هم می توانند جان داشته باشند.

 

طراحان چندی است به دنبال آن هستند تا یک خودروی با احساس طراحی کنند. این خودرو می تواند انسان ها را درک کرده و صاحب خود را به خوبی بشناسد. تا به این روز چندین طراح ارائه شده است که بهترین آن ها "EQ" نام دارد.

عجیبترین خودرو,جالب ترین خودرو,خودروی جان دار

این خودرو به گونه ای ساخته می شود که هر دو عدد آن ها با یکدیگر مشابه نیستند زیرا هر کدام از این خودروها برای یک راننده خاص ساخته شده است  و مانند اثر انگشت می مانند و هر کدام آن ها متفاوتند.

 

این خودرو به گونه ای است که وقتی راننده وارد پارکینگ می شود، خودرو او را شناخته و درها را بار می کند سپس با نشستن روی صندلی همه اجزای خودرو برای رانندگی راحت آماده می شود . زمانی که دست راننده به فرمان میرسد ، خودرو با ضربان قلب او روشن می شود.

 

این خودرو همچنین راننده خود را درک می کند و با توجه به روحیات او که از روی چشمانش شناسایی می شود موسیقی های مختلف یا حتی سبک رانندگی را برای او تنظیم می کند. این خودرو اگر بفهمد شما ناراحت هستید نمی گذارد بیش از یک سرعت خاصی رانندگی کنید.

عجیبترین خودرو,جالب ترین خودرو,خودروی جان دار

"EQ" قرار است با دو موتور الکتریکی که روی چرخ های عقب سوارشده اند واراد بازار شود. تمام اجزای داخلی آن می تواند به وسیله صاحب خودرو تغییر پیدا کند، همچنین درون این خودرو بهترین لوازم به کار گرفته شده است تا راحتی راننده تضمین شود.

 

فرمان این خودرو همانطور که ضربان قلب را درک می کند می تواند انسان ها را در شرایط سالم قرار دهد برای مثال اگر شما خسته باشید و ضربان قلب پایین اید هوای تازه وارد کابین خودرو می کند. این خودرو طرحی برای سال های 2030 به بعد است.

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

باشگاه خبرنگاران

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------